Antakalnyje, šalia Vilniaus Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčios esantis Olandų žiedas – neeilinė sostinės gatvių sankirta. Čia rytinio ir vakarinio piko metu vairuotojai spūstyse gaišta labai ilgai. Tačiau netolimoje ateityje situacija gali pagerėti. Vilniaus savivaldybė paskelbė planus apie šios žiedinės sankryžos rekonstrukciją, bet projektas sukėlė diskusijų ir kritikos bangą.

„Nagrinėjome keletą variantų, pirmiausia – požeminį pravažiavimą. Tačiau paaiškėjo, kad trūksta atstumo – iki tilto pradžios reikia mažiausiai 150 metrų, o ten tėra 60 metrų. Reiškia, kad estakada turi nusikelti vos ne iki tilto vidurio, tuomet reikia perstatyti visą tiltą, o tai nėra realu. Bandėme nagrinėti ir antžeminį žiedo pravažiavimą, tačiau kultūros paveldo specialistai pasakė, kad šito tikrai nebus“, – TV laidai „Ne vienas kelyje“ sakė Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius.


Tad buvo pasirinktas kitas variantas – žiedinę sankryžą pertvarkyti į keturšalę. Vis dėlto eismo specialistai kraipo galvas: ar tokiu atveju tikrai pagerės transporto pralaidumas? Juk visame pasaulyje vyksta atvirkštinės tendencijos.

VGTU magistranto Valentino Mironovo kompiuteris patvirtina tokias abejones – paprasta sankryža nebus pralaidesnė už žiedinę. TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete žiūrėkite, kaip reikėtų pertvarkyti Olandų žiedą, kad jis efektyviai tarnautų miestui.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais, 17 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (108)