Jame eksponuojamas į gatves greitai išriedėsiantis atnaujintas „Volkswagen Touareg“, nežabotos galios „Golf R 400“, iki šiol nematyto vidutinės klasės kupė konceptas ir „Volkswagen Golf“ keturiasdešimtmečio sukakčiai skirta šio modelio jubiliejinė versija, tiesa, kol kas egzistuojanti tik koncepto pavidalu.

„Volkswagen Touareg“ – vienas sėkmingiausių aukščiausios klasės SUV atstovų. Šiuo metu pasaulio keliais rieda jau per 720 000 šio modelio egzempliorių.

Pekino autosalone pristatoma atnaujinta „Touareg“ versija, išsiskirianti atnaujintu priekinės ir galinės dalies dizainu, naujais ratlankiais bei kėbulo dažymo spalviniais sprendimais. V6 TDI versijoje biksenoniniai žibintai valdomi naujomis šiuolaikiškomis apšvietimo režimų valdymo funkcijomis. Jeigu automobilyje sumontuota RNS 850 automagnetola su navigacine sistema ir prijungtas tinkamas mobilusis telefonas, visos Europos vairuotojams atsiranda galimybė naudotis internetinėmis „Volkswagen“ informacinėmis ir pramogų paslaugomis. Masinė prekyba prasidės šį rudenį, pirmiausia Vokietijos rinkoje. Pradžioje numatomos dvi „Touareg“ versijos – dyzelinė TDI ir hibridinė (varoma benzininiu TFSI ir elektros varikliais).

Kitas stendo eksponatas – koncerno dukterinės įmonės „Volkswagen R GmbH“ gaminamas ypač galingas „Golf R 400“. Po variklio gaubtu burzgia iki šiol tik WRC serijos lenktynių čempionatuose naudotas 400 AG, iki 450 Nm maksimalaus sukimo momento 2.0 TSI variklis, visą sukimo jėgą patiekiantis jau 2400 aps./min. Šių parametrų pakanka išvystyti maksimalų 280 km/val. greitį ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti tik per 3,9 sek. Variklį papildo nuolatinė visų ratų pavara 4MOTION su aktyviam vairavimo stiliui suderinta sportine važiuokle. Iš kitų „Golf“ šeimynos atstovų galingasis „R 400“ išsiskiria šiek tiek perdirbtu kėbulo dizainu, išskirtiniu „Silver Flake" ir juodos spalvų deriniu bei iš anglies pluošto pagamintais išorinių veidrodėlių korpusais.

Dar viena Pekino autosalono naujiena – iki šiol nematytas keturių durų kupė konceptas, pramintas tiesiog NMC (angl.: New Midsize Coupé), pasižymintis grakščiu kėbulo dizainu, žemu svorio centru ir dinamišku siluetu. Kėbulas nudažytas raudono perlamutro „Dragon Red" ir juodos spalvų deriniu. Pagrindinė priekinės dalies puošmena – progresyvios išvaizdos radiatoriaus grotelės, šiuo metu madingo 3D stiliaus priekiniai LED žibintai ir gausiai chromu dekoruota apatinė oro įsiurbimo anga. Vaizdą iš šono ypač pagyvina 20 colių lengvo lydinio ratlankiai su 245/40 žemo profilio padangomis.

Legendinio „Golf“ 40-ečio jubiliejus Pekino autosalone pažymėtas neeilinio koncepto „Golf Edition“ pristatymu. Šis gaminys atskleidžia „Golf“ kūrėjų komandos viziją, kaip galėtų atrodyti šiai sukakčiai skirta ribotos laidos jubiliejinė „Golf“ modifikacija.

Iš tolo jis atrodo kaip šviesios, beveik baltos spalvos įprastas „Golf“ su šviesių atspalvių salonu. Įdėmiau pažvelgus, galima įvertinti, kad tai – ko gero prabangiausiai įrengta „Golf“ modifikacija. Žvelgiant tam tikru kampu, šviesia „Magic Morning" spalva nudažytas kėbulas įgauna auksaspalvį atspalvį. Elegancijos taip pat suteikia 19 colių „Madrid” lengvo lydinio ratlankiai. Atvėrus dureles, pasitinka „St. Tropez" pavadintas salonas su gausiomis natūralaus medžio inkrustacijomis bei smėlio ir juodos spalvų derinio apmušalais. Salono kūrėjams pavyko šiame prabangiame interjere vykusiai įkomponuoti sportines priekines sėdynes, įprastai būdingas kitokio stiliaus automobiliams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)