Manoma, kad šios vizijos pagrindu bus gaminamas naujasis Q4 modelis. Automobilio išorė ženklina naują „Audi“ dizaino krypties vektorių, o techninės savybės atskleidžia, ko netolimoje ateityje galime tikėtis atidengę sportinio automobilio variklio gaubtą.

„Audi“ bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas akcentavo, jog Pekino autosalonas debiutui pasirinktas neatsitiktinai. Visų pirma, Kinijos rinka yra viena iš didžiausių bendrovės rinkų. Kita vertus šiuolaikiniai Kinijos didmiesčiai turi daugybę ateities miestui, kuriame važinės šio koncepto pagrindu sukurti serijiniai automobiliai, būdingų savybių – intensyvų eismą, vadinamąsias važiavimo mieste situacijas, kai tenka parkuotis per bordiūrus, įveikti duobėtas gatves ir t.t., gausias technines naujoves miestų inžinerijos bei eismo organizavimo srityje, taip pat išmaniuosius bei junglumo sprendimus.

„Audi TT“ bekelės koncepcija – įkraunamas hibridas su 408 AG bendrosios galios, iki 650 Nm sukimo momentą išvystančiu pavaros mechanizmu. Įsibėgėjimas nuo iki 100 km/val. užtrunka 5,2 sek, o maksimalus greitis – 250 km/val. Greičiau skrieti neleidžia elektroniniai greičio ribotuvai. 100 km kelio sunaudojama tik 1,9 l benzino, į aplinką išmetama 45 g/ km CO2.

Automobilio ratus suka unikalus benzininio ir dviejų elektros variklių derinys. Pirmasis jo narys – 292 AG, dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų TFSI variklis, galintis išvystyti iki 380 Nm sukimo momentą.

Antrasis pavaros mechanizmo poros elementas – iki 220 Nm sukimo momentą išvystantis 40 kW galios elektros variklis. Šis papildomas disko formos nedidelių gabaritų pavaros mazgas glaudžiai integruotas 6 laipsnių e-S tronic DSG transmisijoje, perduodančioje judesį priekiniams ratams. Dar vienas elektros variklis sumontuotas galinėje ašyje. Jis suka galinius ratus ir išvysto 85 kW pajėgumą ir iki 270 Nm sukimo momentą.

Ties galine ašimi įrengtas skysčiu aušinamas 12 kWh talpos 8 elementų ličio jonų akumuliatorius. Šio energijos kiekio užtenka, kad vien tik elektra būtų galima nuvažiuoti iki 50 km. Akumuliatoriaus padėtis parinkta taip, kad automobilio svoris tarp ašių pasiskirstytų santykiu 54:46 ir būtų suformuotas žemas svorio centras.

Naujajame „Audi TT“ bekelės prototipe taip pat įdiegta novatoriška belaidžio įkrovimo sistema, kurią sudaro stovėjimo aikštelės grindinyje sumontuota kontaktinė plokštelė ir automobilio dugne įrengtas srovės imtuvas. Automobiliui užvažiavus ant šios plokštelės, tarp jos ir imtuvo susidaro įkrovimą užtikrinantis magnetinis laukas ir automatiškai pradedamas akumuliatoriaus pildymo procesas, savaime pasibaigiantis visiškai įkrovus akumuliatorių. Šį įkrovimą vairuotojas gali patogiai nutraukti bet kuriuo metu – pakanka tiesiog nuvažiuoti nuo kontaktinės plokštelės.

Ši naujoviška įkrovimo technologija pasižymi net 90 proc. naudingumo koeficientu, jai neturi įtakos oro sąlygos (lietus, sniegas, apledėjimas ir pan.), o generuojamas magnetinis laukas nekenkia žmonėms ir gyvūnams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)