Sumanytojai pasistengė, kad šis keleivių pervežimui pritaikytas „Tourneo Courier“ būtų dar patogesnis, pasiūlydami geriau pritaikytą erdvę keleiviams ir 708 litrų bagažinę – o tai yra 60 litrų daugiau nei siūlo tiesioginiai konkurentai – bei patogų priėjimą prie galinių sėdynių, naudojant dvejas stumdomas duris.

Penkių vietų vienatūryje gali būti montuojamas vienas iš kelių variklių. 95 AG 1,6 litro darbinio tūrio „Duratorq TDCi“ dyzelinis variklis sunaudoja 3,7 litro degalų 100 km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia vos 97 g/km. Tuo tarpu daugybės apdovanojimų įvertinto 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ variklio degalų sąnaudų vidurkis siekia 5,2 litro 100 km kelio, anglies dvideginio emisija – 119 g/km, ir tai yra 15 proc. geresni rodikliai nei artimiausio konkurento.

Tai pat bus siūloma versija su 75 AG galios 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia vos 3,9 litro 100 kilometrų kelio.

Naujos kartos „Tourneo Courier“ išsiskiria savo klasėje lig šiol nematytomis saugumo sistemomis, pasiūlydamas labai ilgą standartinės įrangos sąrašą, įskaitant keleivių kelių apsaugos oro pagalves ir šonines pripučiamas užuolaidėles. Naujausios kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC su integruotu pagalbos kelyje moduliu „Emergency Assistance“.

„Naujasis „Tourneo Courier yra vikrus ir kompaktiškas keleivių vežėjas, kuriame yra neįtikėtinai daug erdvės. Tai automobilis jaunoms šeimoms, norinčioms išmanaus ir daugialypio pagalbininko, kurios tuo pat metu išliktų praktišku, saugiu ir taupiu“, – sakė „Ford of Europe“ „Tourneo“ programos inžinierius Paulo Giantaglia.

Gamintojų teigimu, priekinės eilės keleiviai turės 9,7 centimetro daugiau erdvės virš galvos nei jų tiesioginiai konkurentai, antrosios eilės keleiviai turės 6,7 centimetro aukštesnes lubas ir 5,9 centimetro daugiau erdvės kojoms.

Nulenkus galines „Courier“ eilės sėdynių nugarėles bagažinės talpa tampa milžiniška – 1656 litrai. Be to, pakliūti į galinę eilę kur kas lengviau, nes įrengtos plačios slankiosios durys – 3 centimetrais platesnės nei artimiausio konkurento.

Pačioje bagažinėje įrengta patogi erdvės formavimo sistema, leidžianti bagažinės erdvę dalinti į keletą aukštų. Automobilio salone gausu patogių dėtuvių smulkiems daiktams, o centrinėje konsolėje įrengtos lentynėlės dokumentams ir mažiems nešiojamiesiems kompiuteriams. Keleivių patogumui įrengta „MyFord Dock“ – speciali vieta mobiliesiems telefonams ir navigacijos prietaisams su patogiomis jungtimis prietaisų krovikliams.

Klientai gali užsisakyti versijas su galinio vaizdo kamera, integruota navigacijos sistema, o nuo 2014 metų rudens SYNC galės būti papildoma „AppLink“ – specializuotų programėlių aplinka.

Bus siūlomos trys skirtingo lygio „Tourneo Courier“ įrangos versijos – „Ambiente“, „Trend“ ir „Titanium“. „Titanium“ versija turės 16 colių lydmetalio ratlankius, automatinius žibintus, temperatūros valdymo sistemą, greičio palasymo sistemą, bagažinės tvirtinimo rėmą ant stogo.

Klientai savo „Tourneo Courier“ galės papildyti greičio ribojimo bei padangų slėgio stebėjimo sistemomis. Standartinė elektroninė stabilumo sistema turės važiavimo įkalnėn pagalbinę sistemą, traukos valdymo ir apsivertimo išvengimo sistemas.

„Tourneo Courier“ yra mažiausiasis „Tourneo“ šeimos narys. Anksčiau rinkoje pasirodė „Tourneo Connect“, „Grand Tourneo“ ir „Tourneo Custom“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)