DELFI skaitytoja Ieva paspirtuką norėjo įsigyti Tuskulėnų g. Esančioje „Maxima“ parduotuvėje. „Norėjome nupirkti paspirtuką,viskas tiko – ir kaina, nes išpardavimas, ir modelis, viskas puiku. Sutikrinome kodus - reklaminiame stende irgi kaina tokia pati kaip ant dėžės“, - pasakojo ji.

Paspirtukas turėjęs kainuoti 69,99 Lt. Vis dėlto, kai už prekę reikėjo atsiskaityti kasoje, paaiškėjo, kad ji pabrango 30 litų. „Tik kai kasoje nuskenavo kainą, netekome žado, iš karto klausėme, kodėl kaina 99,99 Lt? Kasininkė net nepakilo nuo kėdės, kad nueitų sutikrinti kainų, o tik pasikvietė kitą kasininkę, kuri nesigilindama pareiškė, kad kaina 99,99 Lt, ir kad nespėja tvarkyti kainų, nuolaidos nepadarys, paspirtuką nusinešė“, - pasakojo pirkėja.

Moteris sako paspirtuko taip ir nenusipirkusi. Ji tikino parašiusi skundą į parduotuvę, tačiau atsakymo taip ir nesulaukė.

Apie tai, kodėl nesutapo kainos kasoje bei kainos kortelėje, DELFI komentaro pasiteiravo „Maxima LT“ Komunikacijos vadovės Renatos Saulytės.

Ji nurodė, kad klaida buvo įsivėlusi kasų sistemoje. „Išties nemaloni situacija. Klientė – teisi. Apgailestaujame, tačiau parduotuvės kasų sistemoje buvo įsivėlusi klaida, paspirtuko kaina turėjo būti 69,99, kokia ir buvo nurodyta prie prekės parduotuvės lentynoje“, - nurodė R. Saulytė

„Nuoširdžiai atsiprašome klientės už netaktišką pardavėjos - kasininkės elgesį. Mums svarbus kiekvienas klientas, džiaugiamės, kad apsipirkimui jie renkasi mūsų parduotuves, vertiname jų lojalumą. Todėl klientė gali sugrįžti į tą pačią parduotuvę, kurioje planavo įsigyti paspirtuką ir, nepaisant to, kad nuolaida, pasibaigus akcijai, šiai prekei nebėra taikoma, klientei bus suteikta galimybę įsigyti paspirtuką už seną 69,99 Lt kainą. Kaip bebūtų gaila, klaidų, įsivėlusių mūsų informacinėse sistemose ar dėl žmogiškojo faktoriaus vis dar pasitaiko, tad mes pastebėjusius kainų neatitikimus prekės etiketėje ir pirkinių čekyje raginame iš karto kreiptis į parduotuvės, kurioje prekė įsigyta administraciją. Kliento visuomet bus mandagiai atsiprašyta, suteikta galimybė įsigyti prekę už teisingą kainą ir jam padovanotas 5 litų vertės MAXIMA dovanų čekis – kaip simbolinė kompensacija už patirtus nepatogumus“, - teigė „Maxima“ atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)