„Ne paslaptis, kad dauguma iš mūsų nėra abejingi savo automobiliui. Jausmai gali svyruoti nuo racionalaus rūpinimosi, kad automobilis atrodytų kaip naujas ir tarnautų kuo ilgiau, iki išties emocinio prisirišimo, už kurį aplinkiniai kartais patraukia per dantį“, - sako tyrimą inicijavusios „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Audrius Miežys.

Apklausa atskleidė, kad prie automobilio labiau nei prie kompiuterio ar mobilaus telefono yra prisirišusios moterys. Tuo tarpu meilę automobiliui aukščiau meilės namams ar augintiniui dažniau kėlė vyrai. Kas ketvirtas 40-50 m. vyras sakėsi dažnai pašmaikštaujantis, kad automobilį myli labiau nei žmoną.

Dauguma, t.y. 50 proc. apklaustų vairuotojų savo meilę ir rūpestį automobiliu išreiškia pirmiausia pildami kokybiškus degalus. Tyrimo metu 43 proc. respondentų sakė meilę ir rūpestį automobiliu išreiškiantys tausojančiu vairavimo būdu, 38 proc. nedelsiant šalindami net menkiausius gedimus, 32 proc. dažnai valydami automobilio vidų.

Beveik kas trečias Lietuvos vairuotojas su automobiliu retkarčiais bendrauja kaip su gyvu, t.y. savo jausmus išreiškia dainuodamas (17 proc.) ar kalbėdamasis su automobiliu (15 proc.). Tiesa, su automobiliu dažniau kalbasi ir dainuoja dailiosios lyties atstovės (beveik po 20 proc.)

Net kas ketvirtas Lietuvos vairuotojas meilę ir rūpestį savo automobiliu išreiškia neleisdamas niekam kitam jo vairuoti.

Kovo pabaigoje komunikacijos planavimo agentūros „OMD“ atliktoje reprezentatyvioje apklausoje, kuria „Neste Lietuva“ siekė išsiaiškinti Lietuvos vairuotojų meilės savo automobiliams stiprumą ir išraišką, buvo apklausta per 1000 respondentų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)