“Permainos jau duoda rezultatų, tad noriu papasakoti, kas jūsų laukia artimiausiais mėnesiais”, - per spaudos konferenciją Londone sakė „Ryanair“ vadovas Michaelas O’Leary'is.

Vėliausiai balandžio 10 d. planuojama dar kartą atnaujinti „Ryanair“ tinklalapį, kuriame klientams žadama naujovių, pavyzdžiui, galimybė viename lange matyti, kiek skirtingomis dienomis kainuos tas pats skrydis. Dabar norint sužinoti skirtingų dienų kainas, asmuo kiekvieną kartą turi rankiniu būdu pakeisti paieškos nustatymuose skrydžio datas.

Taip pat balandį planuojama rinkai pasiūlyti šeimyninėms kelionėms skirtą sprendimą, gegužę – verslininkams skirtą produktą. Gegužę planuojama pristatyti ir mobiliuosius įlaipinimo talonus, kurie veiks naudojant bet kurį elektroninį prietaisą galintį atvaizduoti dvimatį QR kodą.

Liepą rinkoje turėtų pasirodyti naujoji programėlė išmaniesiems telefonams, kuri leis įsigyti ir užsiregistruoti skrydžiui telefonu.

Be to, planuojama keisti išankstinių pigių skrydžius pardavimų kainodarą: jei anksčiau pigiausiais skrydžiais buvo reisai, vykstantys 2-3 mėnesiai nuo pirkimo datos, dabar žadama, kad mažesnės kainos bus galimos ir perkant bilietus prieš 6-12 mėnesių iki išvykimo.

Naujienų ruošia ir Baltijos šalims

Vasarą „Ryanair“ ketina atidaryti 8 naujas bazes – pigių skrydžių bendrovė ne tik planuoja daugiau reisų, bet ir samdys naujų žmonių. Kai prie oro uosto atidaroma skrydžių bendrovės bazė, tai reiškia, jog sukuriama papildomų darbo vietų - pasirinktame mieste gyvena pilotai ir stiuardesės, taip pat orlaivį aptarnaujantis personalas: vienam lėktuvui reikia apie 30-ies žmonių komandos.

Viena tokių bazių gali atsirasti ir Baltijos šalyse, šiuo metu derybos vyksta su Lietuva ir Latvija.

„Aš myliu Baltijos šalis: Lietuvą, Estiją ir Latviją, kiekvienoje iš šių šalių sparčiai augame. Mes turime bazę Kaune, deramės dėl bazės su Ryga ir Vilniumi“, - sakė M. O’Leary'is.

Paklaustas, ar vyksta derybos su Palangos oro uostu, jis teigė: „derybos vyksta, bet sutarimų dar nėra pasiekta“.

Planuojama, jog dalis bazių įsikurs ir kituose šalių oro uostuose, į kuriuos anksčiau „Ryanair“ neskraidė, tai – Atėnai, Lisabona, Romos Fiumicino oro uostas, Briuselis. Be to, planuojama pradėti dirbti su pagrindiniais oro uostais Italijoje, Ispanijoje, Vokietijoje, Skandinavijos šalyse, Lenkijoje, Čekijoje ir Rumunijoje.

“Persikėlimas į pagrindinius šalies oro uostus reiškia tai, jog mes turime pradėti dirbti su tomis keleivių grupėmis, su kuriomis dar nesame dirbę: verslo klasės keleiviai ir nuolat keliaujantys asmenys, tai pat tie, kurie keliauja anksti ryte arba vėlai vakare”, - vardijo M. O’Leary'is.

Dabar „Ryanair“ turi apie 10 tūkst. darbuotojų, 65 – 70 bazių, dirba su 180-190 oro uostais ir su 300 lėktuvų aptarnauja apie 1,6 tūkst. maršrutų.

Perka naujų „Boeing“

Pigių skrydžių bendrovė planuoja pagausinti ir savo lėktuvų parką: šiuo metu jau gaminami nauji orlaiviai „Ryanair“.

„Mes pasirašėme sutartį su „Boeing“, mūsų partneriais Sietle, kad jie pagamintų 175 naujų lėktuvų, kurių pirmieji į rinką pateks šių metų rugsėjį, - teigė M. O’Leary'is. - Per ateinančius ketverius metus mūsų lėktuvų parkas išaugs iki daugiau nei 400 lainerių.“

Planuojama, kad keleivių srautai dėl to per ateinančius penkerius metus turėtų padidėti nuo 80 mln. keleivių iki 110-120 mln.

M. O’Leary'is skaičiuoja, jog pirmieji pokyčiai – pernai lapkritį atnaujintas tinklalapis, šiemet leistas antras mažas rankinis bagažas ir keleiviui priskirta vieta - jau davė rezultatų: išankstiniai bilietų pardavimai yra 5 proc. didesni nei pernai tuo pat metu, o skrydžių užpildymas pastaraisiais mėnesiais yra apie 2 proc. punktais didesnis.

Pasak jo, šiemet planuojamos permainos nėra esminė transformacija, o nuolatinės evoliucijos pradžia.

Iki vasaros pabaigos „Ryanair“ tikisi tapti pirmaujančia pigių skrydžių bendrove Jungtinės Karalystės rinkoje, kur dabar dominuoja „Easy Jet“.

„Kita šalis, kurioje mes tikimės sparčiai augti, yra Vokietija“, - įvardijo M. O’Leary'is.

„Ryanair“ rinkodaros tarnybos vadovas Kenny's Jacobsas planuojamus pokyčius palygino su žinomų prekės ženklų transformacijomis.

„Jeigu pasižiūrėti į kelionę, kurią mes pradėjome ir kur mes ketiname pasukti toliau, ji yra pakankamai panaši į tokių prekės ženklų pokyčius kaip „Aldi“ maisto prekių, „H&M“ aprangos, o “Ikea” namų apyvokos segmente. Jie dėmesį koncentravo į mažas kainas, po to pasiūlė daugiau pasirinkimų ir galiausiai pagerino aptarnavimą. Tai yra kelionė, kurios imsis „Ryanair“, - sakė jis.

Pernai pardavimams ir rinkodarai „Ryanair“ išleido apie 12 mln. eurų (41,43 mln. Lt), šiais metais šį biudžetą planuojama padidinti tris kartus, iki 36 mln. eurų (124,3 mln. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)