Dakaro maratono startas numatomas kitų metų sausio 4-tą, o finišas – sausio 17 dieną, tačiau skirtingai nei pernai metais dalyviai startuos bei finišuos Argentinos sostinėje Buenos Airėse. Maratono dalyviams per trylika dienų teks įveikti apie 9000 kilometrų.

Pagrindinė 2015 metų Dakaro lenktynių naujiena – tai dvi maratono dienos automobilių ir sunkvežimių pilotams. Tarp etapų iš komandų nebus galima gauti jokios techninės pagalbos. Tai reiškia, kad ekipažo narių techninis išprusimas bus dar svarbesnis, nes lenktynių metu ne vienam vairuotojui ir šturmanui teks griebtis įrankių. Taip pat lenktynininkai maratono dienomis savo automobiliuose turės vežtis didesnį kiekį atsarginių detalių.

2014 metų Dakaro ralis šeštą kartą buvo rengiamas Pietų Amerikos žemyne. Jis aprėpė apie 10 000 kilometrų maršrutą, iš kurių 5000 kilometrų driekėsi greičio ruožuose. Varžybų dalyviai važiavo per tris valstybes: Argentiną, Boliviją ir Čilę. Iš viso lenktynių baigė 62 automobilių iš 154 įskaitoje važiavusių ekipažų, 74 motociklininkų iš 196, 15 keturračių vairuotojų iš 48 ir 50 lenktyninių sunkvežimių technikos iš 76.

Šių metų Dakaro ralio maratone dalyvavo du ekipažai iš Lietuvos. „General Financing-Autopaslauga“ komandai atstovaujantys lenktynininkai Benediktas Vanagas ir Andrejus Rudnickis, važiavę „OSCar“ automobiliu, galutinėje įskaitoje užėmė 35 vietą, o Antanas Juknevičius su šturmanu Vytautu Obolevičiumi, lenktyniavę „Toyota FJ Cruiser“ automobiliu, užėmė 56 vietą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją