„Šių rezultatų pavyko pasiekti aktyvia inžinerine veikla. Užfiksavus „juodąją dėmę“ kelyje, pirmiausia analizuojama, kokio pobūdžio avarijos toje vietoje įvyko ir kokios priežastys jas lėmė. Tuomet parenkamos minėtose kelio atkarpose būtinos inžinerinės priemonės, kad skaudžios nelaimės nebesikartotų. Kaip matome, šis darbas nenueina perniek“, – sako susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Eismo saugos situacijai inžinerinėmis priemonėmis gerinti įgyvendintų projektų metu buvo rekonstruotos 28 avaringos sankryžos, įrengta 120 inžinerinių greičio mažinimo priemonių, įrengta ar rekonstruota 14 km pėsčiųjų ir dviračių takų, pasirūpinta kelio apšvietimu, šalikelių saugumu, kitomis papildomomis inovatyviomis ir gamtą tausojančiomis saugaus eismo priemonėmis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)