Kompanija turi 6 tūkst. sunkvežimių parką, tad yra tiesiogiai suinteresuota naudoti taupias transporto priemones. Tiesa, apie naująjį vilkiką informacijos daug nėra. Nenurodoma maksimali bendroji masė, degalų sąnaudos ir kitos svarbios detalės.

Kartu su vilkiku yra sukurta ir koncepcinė puspriekabė. Projekte be „Walmart“ dar dalyvavo „Peterbilt Trucks“, „Great Dane Trailers“ ir „Capstone Turbine“. Pagal specialistų skaičiavimus, naujoji transporto priemonė yra bent 20 proc. aerodinamiškesnė už dabar naudojamus vilkikus.

Vilkike vairuotojas sėdi kabinos viduryje, tačiau tai nesutrukdė sukurti pilnavertės poilsio zonos. Varomas jis elektriniu varikliu, kuriam energiją generuoja pačiame vilkike įmontuota speciali turbina. Taip pat yra ir vidaus degimo variklis, kuris varomas dyzelinu, natūraliomis gamtinėmis dujomis arba biodyzelinu. Šios dvi jėgainės pasikeisdamos ir varo vilkiką.

Konstruojant šį transporto junginį buvo panaudota itin daug anglies pluošto detalių, kurios jį padarė gerokai lengvesnį. Atsižvelgiant į naudojamas technologijas ir aerodinamiką, ekspertai kalba, kad galima sutaupyti net iki 50 proc. išlaidų skirtų degalams.

Kol kas nežinoma ar bus pradėta būtent šios transporto priemonės serijinė gamyba. Galbūt dėl to ir informacijos apie ją nėra tiek daug. Bet kokiu atveju naujos technologijos ir tyrinėjimai suteiks gamintojams ateityje daugybę pasirinkimų siekiant minimalaus degalų vartojimo.

Artimiau susipažinti su naująja transporto priemone galite žemiau esančiame video siužete: