Taigi, mūsų trijų žurnalistų kelionės automobilis yra naujasis antros kartos „Nissan Qashqai“. Jį jau teko išmėginti Ispanijoje (apie tai galite skaityti čia), tad žinojau, kad jis ne tik gerokai dailesnis, bet ir labiau komfortiškas už pirmtaką, o apie interjero išvaizdos ir medžiagų bei surinkimo kokybės skirtumus net nėra ką ir šnekėti.

Mes važiavome geriausios komplektacijos modeliu su 1.2 turbobenzininiu 115 AG varikliu. Šis motoras tikrai puikus miesto mašinai, tačiau per silpnas SUV automobiliui. Žinoma, reikia įvertinti tai, kad nuo Varšuvos iki Vokietijos esančiame greitkelyje leidžiamas greitis yra 140 km/val., o toliau jis neribojamas...

Tad čia praverstų kur kas galingesnis motoras. Pavyzdžiui toks, koks montuojamas į naująjį „Nissan Juke Nismo RS“. Tiesa, „nauju“ jį vadino mano kalbintas „Nissan Nordic Europe“ vadovas Jacekas Gorskis – ūkiškai šnekant, jis tiesiog atnaujintas. Tačiau tai gerokai daugiau, nei išvaizdos atnaujinimas – jame sumontuotas naujas, galingesnis variklis, sportiškesniam važiavimui pritaikyta pavarų dėžė.

Grįžtant prie „Nismo RS“, tikrai neabejoju, kad vokiškuose autobanuose būtų su kaupu užtekę jo 218 arklio galių. Kaip ne kaip, tai visų laikų galingiausias „Nissan Juke“, kurį gali įsigyti ir mirtingas pirkėjas.

Tačiau japonų tėvynainių konkurentai taip pat ne pėsti! „Hondos“ ekspozicijoje demonstruojamas efektingas, tiesa, kol kas tik koncepcinis 280 AG „Honda Civic Type R“, o „Subaru“ - kažkada ralio trasose karaliavusio „Subaru Impreza WRX STi“ 300 AG versija.

Kitos japoniškus markės labiau „taikios“. „Suzuki“ stende dėmesio centre kuklus naujas miesto automobilis „Celerio“, „Mazda“ – busimojo „Mazda 2“ koncepcinis ir tikrai gerai atrodantis prototipas „Hazumi“, „Toyota“ stende – vandenilinis „FCV Concept“ ir unikali susisiekimo priemonė „FV2 Concept“. „Mitsubishi“ naujienos – net trys koncepciniai AR, GC ir XR automobiliai.

Japonų užjūrio kaimynų korėjiečių „Hyundai“ dėmesio centre – Intrado koncepcija ir naujas, su 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes“ ir „Audi A6“ ketinantis konkuruoti „Genesis“. Dukterinės „Kia“ žaismingame stende – atnaujintas „Sportage“ ir elektra varomas „Soul“.

Žinoma, būtina paminėti ir naujuosius „Audi TT“, „Opel Adam Rocks“, „Jaguar XFR-S Sportbrake“, „Jeep Cherokee“, koncepcinį „Volvo XC Coupe“, prailgintos bazės „Range Rover“, „Ford Mustang“, „Citroen C4 Cactus“ bei daugelį kitų. O tarp jų bene smagiausia matyti mano jau bandytą ir tikrai patikusį „Peugeot 308“ – jis Ženevoje buvo paskelbtas 2014 Metų Europos automobiliu!

Trečiadienį, antrą parodos dieną, apžvelgsiu naujus superautomobilius ir automobilių tiuningo kompanijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)