aA
„Dizaineriai kuria sukneles, kurias galima dėvėti, aš kuriu sukneles, į kurias reikia – galima – žiūrėti”, – sakė grafikė Jūratė Rekevičiūtė ketvirtadienio vakarą pakvietusi į naujausios kolekcijos – unikalių grafikos darbų – parodą „Graži suknelė”.
Jūratė Rekevičiūtė
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Noras gyventi gyvenime gražiame” – tai menininkės J.Rekevičiūtės išrasta nauja – atspaudų nuo drabužių – grafikos technika, sukurtų grafikos darbų ciklas apie grožį ir laimę kaip siekiamybę, kai tikslui pasiekti naudojami dėvėti drabužiai. Šįkart parodoje karaliaus suknelės ir jų dalys.

„Drabužiai man yra daug daugiau nei priemonė apsaugoti kūną”, – teigė menininkė.

J.Rekevičiūtė dėvėtas sukneles transformuoja į meno kūrinius – savo atrasta specialia technika atspaudžia kartone jų įspaudą.

Parodos atidarymo svečiams buvo rodomas režisieriaus Ričardo Rickevičiaus sukurtas intriguojamas vaizdo klipas, praskleidęs menininkės laboratorijos užkulisius. Ch. Gounodo operos „Faustas” Margaritos ariją atliko sopranas Julija Karaliūnaitė.

„Drabužis yra ne tik civilizacijos primestas neva taurinantis minkštakiautis, mados uniforma (beje, užmušusi dendizmą) ar asmeninės beskonybės a la Britney Spears (tai mato vienetas!) rodiklis, bet ir Aš minus kūnas. Štai tą minusą Jūratė ir paverčia mūsų esaties ikona, – apie menininkės kūrinius kalba eseistas Rolandas Rastauskas. – Mes virsime trąšomis, puvėsiais, pelenais, o mūsų kūno daiktų atspaudai, iš grafikės kilniaširdystės beigi malonės, nelyginant sielos žvelgs triumfuojančių dėmių akimis”.

Renginio akimirkos – DELFI nuotraukų galerijoje:

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.