Bendras lizingu parduotų naudotų automobilių skaičius, pagal „Datacenter“ duomenis, ūgtelėjo trečdaliu, nuo 3 209 iki 4 136 vienetų. Kas šeštas registruotas naudotas automobilis puikavosi „Volkswagen“ ženklu, toliau pirmame trejetuke – BMW ir „Toyota“ (po 10 proc. rinkos). Dauguma lizingu parduotų naudotų automobilių – 4-7 metų amžiaus.

Tuo tarpu naujų automobilių pernai lizingu parduota 6,5 proc. daugiau negu 2012-aisiais, arba 7 665 vienetai. Iš viso pernai registruoti 12 651 nauji automobiliai, lizingu naudojosi trys iš penkių naujų automobilių pirkėjų. Lyderių trejetas čia panašus, kaip ir naudotų automobilių atveju: pirmauja „Volkswagen“ (19 proc.), toliau „Toyota“ (12 proc.) ir „Škoda“ (11 proc.).

Lizingu įsigyjamų lengvųjų automobilių rinkos prieaugis įdomus tuo, kad pernai bendras Lietuvoje parduotų naujų lengvųjų automobilių skaičius krito. Nepaisant stagnuojančios naujų lengvųjų automobilių rinkos, didėjantis lizingo būdu įsigyjamų automobilių skaičius rodo besikeičiančius vartotojų įpročius.

„Vis daugiau vairuotojų susimąsto, ar verta, turint ribotą pinigų sumą automobilio įsigijimui, pirkti padėvėtą ir mažiau patikimą automobilį, ar geriau panaudoti turimas lėšas pradiniam įnašui už naują automobilį sumokėti. Gerėjant ekonominei padėčiai ši tendencija turėtų išlikti ir sustiprėti“, – tikisi Lietuvos bankų asociacijos Lizingo komiteto pirmininkas Laimonas Belickas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (211)