„Vienareikšmiškai – automobilis turi judėti. Tai – kaip su žmogumi: kol judi, esi gyvas ir sveikas, o kai imi gulinėti ant sofos – sveikata pašlyja“, - paklaustas, ar „žiemojantys“ automobiliai dėl to nenukenčia, atsako įmonės „Solorina“ serviso atstovas Vytautas Butkus.

Jis atkreipia dėmesį, kad bene svarbiausias faktorius norint pavasarį sėkmingai užkurti variklį yra akumuliatorius.

„Jei tikrai žinote, kad automobiliu nesinaudosite ilgą laiką, nepatingėkite išimti jį ir padėti šiltoje patalpoje. Paliktas mašinoje žiemai jis išsikraus – juk maitinama signalizacija ar pan. Be to, jei užeis dideli šalčiai, mašinoje likęs akumuliatorius bus sugadintas - jame vietoje elektrolito liks paprastas vanduo, kuris, sušalęs į ledą, deformuos plokšteles, taip pakis talpos tūriai. Tokį akumuliatorių iš naujo gal ir įkrausi, bet daug naudos iš to nebebus“, - aiškina V. Butkus.

Jis taip pat pabrėžė, kad nuo didelio šalčio savo struktūrą keičia ir vidiniai automobilio mazgai, todėl po ilgos ir šaltos žiemos gali būti pažeisti riebokšliai – jie pradeda irti, tada ima varvėti skysčiai, taip pat teoriškai šaltis gali pažeisti ir dirželius variklio skyriuje, gali pradėti strigti ir vairo kryžmė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)