„Malonumas vairuoti buvo prioritetas, kuriant „GT4 Stinger“, - aiškino „Kia Design Center“ (KDCA) dizaino centro vyriausiasis dizaineris Tomas Kearnsas. – Tai 2+2 sportinis automobilis, kuris privers atsisukti tiek kelyje, tiek stovėdamas prie namų. Jis alsuoja paprastumu ir amžinybe. „GT4 Stinger“ nukelia atgal į tas dienas, kai automobilio vairavimas buvo intuityvi patirtis, nepaliesta elektronikos prietaisų“.

Laukinis „Kia“ kūdikis „GT4 Stinger“ yra pradėtas Kalifornijos dizaino komandos, kuri kūrė jo pirmtaką – koncepcinį modelį „Track‘ster“.

Po žemu „GT4 Stinger“ variklio gaubtu slepiasi „Kia“ 2.0 l turbokompresorių turintis keturių cilindrų variklis su tiesiogine benzino įpurškimo sistema (T-GDI), kuris gali pasigirti 315 AG.

Galingam varikliui galios orkestre akomponuoja šešių pavarų mechaninė transmisija, sukanti galinius ratus. Masyviuose ratuose įmontuoti „Brembo Gran Turismo“ dviejų dalių 15 colių skersmens perforuoti stabdžių diskai ir keturių stūmoklių stabdžių apkaba užtikrina didelę stabdymo galią.

„Ignition Yellow“ geltonos spalvos „GT4 Stinger“ modelis sveria 1306 kg, o svorio pasiskirstymas tarp ašių beveik idealus – 52:48.

Nors kol kas nėra planų pradėti šio koncepcinio modelio serijinę gamybą, „Kia“ yra nusiteikusi gaminti transporto priemones, kurios yra labai panašios į sėkmingus koncepcinius modelius. Taigi, „GT4 Stinger“ turi daug šansų atgimti kaip serijinis modelis.

Paklaustas, kam yra skirtas „GT4 Stinger“ automobilis, T. Kearnsas juokauja: „Tai automobilis, kuris pasižymi visiškai savanaudišku dizainu. Dizaino komanda yra tikri nutrūktgalviai ir entuziastai, taigi „GT4 Stinger“ yra tobulas automobilis būtent tokio tipo žmonėms“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)