Minutės trukmės reklamoje, kuri pavadinta „Mistakes“ (liet. – klaidos), rodoma situacija, kurios esminiu momentu yra tarsi sustabdytame laike prieš automobilių susidūrimą vykstanti trumpa dviejų vairuotojų diskusija. Vienas prisipažįsta suklydęs, kai neapdairiai išvažiavo iš šalutinio kelio, o kitas teisinasi, jog negali sustoti, nes važiuoja per greitai...

Agentūros teigimu, šia reklama siekiama parodyti, kad kuo greičiau važiuoji, tuo mažiau laiko turi tinkamai sureaguoti ir sustoti.

„Galite būti geras vairuotojas, tačiau negalite neatsižvelgti į tai, kad žmonės daro klaidų – juk klysti žmogiška. Gyvenime dažnai klystama. Įprastai stengiamės mokytis iš savo klaidų, tačiau klaidos vairuojant yra išimtis. Net ir smulkiausios klaidos kelyje gali kainuoti mūsų arba kitų gyvybes“, – teigia šios reklaminės kampanijos organizatoriai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (79)