Visas šio bavarų automobilio pavadinimas – „BMW 760Li Sterling inspired by Robbe & Berking“. Jis buvo sukurtas bendradarbiaujant „BMW Individual“ padaliniui ir vienai žinomiausių bei didžiausių pasaulyje sidabrakalių kompanijai „Robbe & Berking“. Tai išskirtinis modelis, kuris per 3 mėnesius specialiu užsakymu gali būti pagamintas kiekvienam pageidaujančiam ypatingo prailgintos bazės 7 serijos BMW automobilio. Už jį teks pakloti nei daug, nei mažai – 320 000 eurų (1 mln. 105 tūkst. Lt). Tai daugiau nei dvigubai brangiau už įprastą BMW 760 Li, kuris kainuoja nuo 518 970 Lt.

Bavarų „BMW Individual“ padalinys jau 20 metų užsiima pagal ypatingus klientų pageidavimus patobulintų BMW automobilių gamyba. Pirmąjį ypatingą 7 serijos BMW modelį gamintojas sukūrė bendradarbiaudamas su žymiuoju tautiečiu dizaineriu Karlu Lagerfieldu. Per tą laiką buvo sukurtas ne vienas unikalus bavariškas modelis – per metus tokių išskirtinių, pagal kiekvieno atskiro kliento poreikius pagamintų automobilių kiekis siekia apie 20 000 vienetų.

O štai visai neseniai buvo pristatytas automobilis, kurio individualią apdailą atliko „Robbe & Berking“ sidabrakaliai. Tai penktos kartos šeimos valdoma viena didžiausių pasaulyje sidabrakalių manufaktūrų, veiklą pradėjusi dar 1874 metais, kurioje iki šiol visi darbai atliekami rankomis. Be to, „Robbe & Berking“ taip pat užsiima ir klasikinių prabangių jachtų statymu.

Jei jums nusišypsos sėkmė keliauti prabangiu privačiu reaktyviniu lėktuvu ar jachta, lankytis priėmime pas aukščiausius šalies vadovus, labai didelė tikimybė, kad pietų metu stalas bus serviruotas šios kompanijos sidabriniais įrankiais ir indais. O kompanijos vadovui Oliveriui Berkingui mintis apie bendradarbiavimą su BMW kilo tada, kai išvydo prabangių bavarų automobilių gamintojo individualių automobilių padalinio drauge su „Steinway & Sons“ muzikos instrumentų gamintoju sukurtą automobilį.

BMW 760Li Sterling inspired by Robbe & Berking modelio apdailai panaudota net 12 kilogramų aukščiausios 925 prabos sidabro, o pats automobilis, kaip jau minėta, kainuoja dvigubai daugiau nei „įprastas“ 7 serijos BMW 760 Li. Nors iš išorės net nepasakytum, kad šis modelis kuo nors labiau išskirtinis nei prailgintas „septintukas“.

Tiesa, įdėmiau įsižiūrėjus atkreipi dėmesį į neįprastas automobilio durelių rankenėlės. Jos taip pat sidabrinės ir nukaltos naudojant ypatingą „martele“ technologiją. Tai aukšto meistriškumo reikalaujantis senovinis juvelyrų darbo metodas – specialiu plaktuku apdorojamas metalas, kuomet kiekvienas smūgis turi būti vienodo stiprumo ir negali būti į tą pačią vietą. Tai suteikia ypatingą paviršiaus faktūrą ir šviesos žaismą.

Bagažinės dangtis taip pat su sidabrinės juostos apdaila, sidabrinės priekinės radiatorių dengiančios grotelės, o BMW logotipai – rankų darbo, sidabriniai ir padengti mėlynai balta emale. Ir tik nedidelis užrašas ant galinio statramsčio ir bagažinės durelių išduoda ypatingą versiją. Pasak sidabarakalių manufaktūros atstovų, sidabras skleidžia visai kitokią, gerokai šiltesnę spalvą nei poliruotas aliuminis ar chromas.

Išskirtinis ir automobilio salonas. Šviesiai rudos „Amaro Brown“ spalvos Merino odos salonas sudygsniuotas rankomis. Pasak BMW atstovų, tai pats prabangiausias įmanomas užsakyti BMW salonas. Galvų atlošuose rankomis išsiuvinėti pusmėnulis (tarptautinis sidabro ženklas) ir karūna (Vokietijos simbolis). Oda apsiūtos ne tik sėdynės, bet ir statramsčiai, durelės, saulės skydeliai ir lubos.

Ta pati martele technologija panaudota kalant sidabrines prietaisų skydelio ir durelių intarpų detales. Gale numatytos vietos dviem keleiviams. Juos skiriančiame porankyje specialiai šiam modeliui pagamintos dvi sidabrinės taurės ir grafinas tauriesiems gėrimams.

Brangiausiais ir galingiausias sedanas turi 544 AG V12, 6.0 l variklį su dviem turbinomis ir komplektuojamas su 8 pavarų automatinę greičių dėže. Iki 100 km/val. „760Li“ įsibėgėja per 5,3 sekundės, maksimalus greitis – 250 km/val.