Gamintojas šią naujieną pristatė Los Andžele, Niujorke, Barselonoje, Šanchajuje ir Sidnėjuje. Naujoji Amerikoje ikona jau tapusio automobilio versija rinkose pasirodys kitų metų pabaigoje.

„Kiekviena automobilių kompanija turi modelį, išreiškiantį įmonės dvasią. Mums tokia transporto priemonė yra „Mustang“, – kalbėjo „Ford“ veiklos direktorius Markas Fieldsas.

Kuriant naująjį modelį buvo laikomasi 1969 metų stiliaus, pasiekusio populiarumo ir leidusio „Ford“ parduoti 9 mln. šio modelio automobilių. Jis taip pat atpažįstamas iš daugelio filmų, televizijos laidų ir net pašto ženklų, o pasaulyje susikūrė šiai markei skirti klubai. „Išvydę jį suprasite, kad tai tas pats legendinis „Mustang“, tik pritaikytas 21-ajam amžiui“, – teigė M. Fieldsas.

Naujasis „Ford Mustang“ nuo 2015 m. bus parduodamas ir Europoje. Nors gamintojai dar neatskleidžia, kiek jis kainuos, teigiama, kad automobilis bus pigesnis už konkurentus. Pavyzdžiui, „Corvette Stingray“ Vokietijoje kainuoja nuo 69 990 eurų, o „Chevrolet Camaro“ su V8 varikliu– nuo 39 990 eurų.

Europiečiams bus pasiūlyta dviejų variklių gama – galingas 5.0 l V8 (426 AG ir 529 Nm) ir ekonomiškesnis 2.3 l EcoBoost (309 AG ir 407 Nm). Automobilio ilgis nepakito, tačiau jis tapo 3,8 cm žemesnis ir 4 cm platesnis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)