Visureigyje įdiegtos kol kas tik tyrimų poligonuose matytos technologijos, kurios, pasirodžiusios serijiniame modelyje, sukels nemažą ažiotažą. Koncepciniame automobilyje įdiegta naujausia autonominė automobilio statymo sistema, kurią galima aktyvuoti ir valdyti išlipus iš automobilio bei neseniai pristatyta kliūčių apvažiavimo sistema, padedanti išvengti susidūrimų kelyje.

„Edge“ SUV jau ne vienerius metus populiarus JAV rinkoje, tačiau Europoje tokios klasės „Ford“ visureigio iki šiol oficialiai nebuvo. „Edge“ yra vienas iš 25 vadinamųjų naujų globalių koncerno modelių, kurie iki 2017 metų pasirodys Europos rinkoje. Mažoasis „EcoSport“, vidutinio dydžio „Ford Kuga“ ir didelis „Edge“ taps darnia „Ford“ SUV šeima, pritaikyta kiekvienam rinkos segmentui.

„Originalus „Ford Edge“ Šiaurės Amerikoje yra gaivios išvaizdos, patogus ir komfortiškas, taupus ir saugus visureigis. Šios pamatinės vertybės išliks ir globaliajame modelyje“, - sakė „Ford Motor Company“ vykdantysis viceprezidentas Joe Hinrichsas.

Los Andželo automobilių šou pristatytas koncepcinis modelis atrodo sportiškas, šiuolaikiškas ir kupinas technologijų, padedančių vairuotojui.

Europoje, kur pažangiausios ir daugiausia technologijų turinčios „Ford S-Max“ modifikacijos sudaro net 70 proc. parduodamų šio modelio automobilių, naujasis „Edge“ turėtų būti paklausus. SUV dalis bendroje pardavimo struktūroje regione padidėjo nuo 6,5 iki 11,9 proc. per 7 metus nuo 2007 metų, tikimasi, kad iki 2018 metų miesto visureigių pardavimo apimtys padidės dar 22 procentais.

„Edge“ taps svarbiu naujos kartos modeliu, kuriuose diegiamos jutikliais pagrįstų naujausių pagalbinių technologijų sistemos.

Koncepciniame modelyje sumontuota autonominio statymo sistema „Fully Assisted Parking Aid“ neseniai pademonstruota „Ford“ bandymų poligone Belgijoje. Ji leidžia statyti automobilį stovėjimo aikštelėje netgi tuomet, kai vairuotojas yra ne automobilyje – užtenka valdymo pultelio. Sistema pati suranda tinkamą vietą aikštelėje ir netgi gali išvairuoti automobilį iš pernelyg siauros statymo erdvės, trukdančios atidaryti automobilio duris.

„Ford“ taip pat eksperimentuoja tobulindamas kliūčių apvažiavimo sistemą, kuri ne tik pristabdo važiuojantį automobilį šiam priartėjus prie kliūties pernelyg arti, bet ir pasuka vairą, jei vairuotojas nespėja to padaryti.

Sprendžiant iš naujojo „Edge“ koncepcijos, Europai skirtas SUV bus sportiškas, skulptūriškas ir tuo pat metu elegantiškas.

Koncepciniame modelyje sumontuotos automatinės radiatoriaus apsaugos grotelės, kurios atveria arba uždaro kelią oro srautui priklausomai nuo variklio temperatūros. Dar viena sistema reguliuoja specialias užuolaidėles po automobilio bamperiu – šios nukreipia oro srautą į priekinių ratų arkas ir padeda aušinti stabdžius.

Koncepcinio modelio salonas atrodo taip pat moderniai kaip ir išorė. Oda aptrauktas prietaisų skydelis, 10 colių įstrižainės liečiamas ekranas ir naujausios kartos balsu valdoma komunikacijos sistema „Ford SYNC“. Tai tik dalis masinančių detalių patogiame ir jaukiame salone.

„Tai naujausias pavyzdys, atspindintis pasaulio vartotojų poreikius – jiems reikia miesto visureigio, kuris gerai atrodo, yra taupus, smagus vairuoti, dinamiškas ir turintis būtent jiems skirtas technologijas, padedančias jaustis užtikrintam“, - pažymėjo J. Hinrichsas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)