Labai šauniai perskaičiau instrukciją ir su kosminiais simboliais, galėjo jos ir nebūti. Viską žinom ir mokam. Tačiau čia, manau, akivaizdus pasityčiojimas iš kalbos. Prieš išleisdami produkciją platintojai tikrai pastebėjo klaidą, manau, reikia būti visiškai analfabetu, kad nepastebėtum keverzonės. Tačiau gal įvertino tas aplinkybes, kad niekas nenubaus, o jei baus, tai juokinga bauda ir nėra ko čia taisyti klaidų. Kam čia kažką perspausdinti, ar informuoti pirkėją apie klaidas? Svarbiausia - pelnas, o visa kita kažkur labai žemai. Kas būtų, jei nusipirkęs vaistų rastum tokią rašliavą? Nedramatizuoju, o tik noriu atkreipti dėmesį.

Jokiu būdu tai nėra taikoma visiems garbingiems, aukštos kultūros verslininkams, bet jų vis mažiau ir mažiau.

Iškeldamas problemą visada turi teikti siūlymą – mano manymu, šis būtų išimti visą produkciją, sunaikinti ir dar baudą uždėti, kuri būtų ne dešimties spragėsių pakelių kainos. Bus pamoka ne jiems vieniems, nes mes tik iš klaidų mokomės. Antra, visoms atsakingoms institucijoms, kurių yra ne tiek mažai, pasistengti, kad taip daugiau nebūtų. Gal kam ir kokios kalėdinės premijos neskirti?

Taip pat galima atlikti ir trumpą apklausą, ar mūsų pirkėjams svarbu, kas ir kaip rašoma?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI komentaro apie situaciją paprašė UAB „Norfos mažmena“, kuri valdo gaminį platinančią UAB „Rovina“, atstovo spaudai Dariaus Ryliškio.

„Atsiprašome pirkėjo. Kreipsimės į mūsų partnerius tiekėjus, kad ateityje tokių klaidų nebebūtų. Iki šiol jokių skundų iš pirkėjų dėl to nesame gavę“, - trumpai pakomentavo jis.