Lyginant su pirmtaku, naujokas yra ilgesnis (+3 cm), žemesnis (-8 cm) ir platesnis, tačiau važiuoklės bazė liko tokia pat (2,7 m). Nors proporcijų pokyčiai – tik minimalūs, tačiau tai leido sukurti dinamiškesnę išvaizdą. Plačios variklio grotelės, išgaląsti žibintai ir tvirtai kelyje užsiimta pozicija – naujausią „Hyundai“ dizaino filosofiją perėmęs „Santa Fe“ atrodo vienodai gerai tiek iš priekio, tiek iš galo.

Lietuvoje naujojo „Hyundai Santa Fe“ pirkėjai turi vienintelį pasirinkimą – dyzelinį 2.2 l variklį. Jis derinamas su mechanine arba automatine pavarų dėže. Jėgos agregatas išvysto beveik 200 AG ir 436 Nm maksimalų sukimo momentą.

Pradinė „Santa Fe“ kaina Lietuvoje – nuo 119 999 Lt, o konkurse „Metų automobilis 2014“ dalyvauja versija už 140 990 Lt.

„Tautos automobilį 2014“ renka DELFI skaitytojai

Šiemet pirmą kartą konkursų istorijoje informaciniu „Metų automobilis 2014“ partneriu tapo pagrindinis šalies naujienų portalas DELFI. Specialioje rubrikoje „Metų automobilis 2014“ skaitytojai gali pirmieji sužinoti rinkimų naujienas, susipažinti su visais konkurse dalyvaujančiais automobiliais, žiūrėti jų fotogalerijas ir video pristatymus.

DELFI skaitytojams patikėta ir itin atsakinga užduotis – iš 35 konkurso dalyvių išrinkti vieną, kuris bus pripažintas „Tautos automobiliu 2014“. Šių metų balsavimo naujiena ta, kad kiekvienas rinkimų dalyvis savo balsą galės atiduoti sau patogiu būdu – prisijungiant per DELFI, „Facebook“, „Twitter“, „Google“ arba „Yahoo“ paskyras.

Trys DELFI skaitytojai, turintys geriausią intuiciją ir balsavimo metu įspėję nominacijos „Tautos automobilis 2014“ nugalėtoją, bus apdovanoti specialiu prizu – „Continental“ padangų komplektu.

Balsuoti galite ČIA.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)