Automobilio ilgis padidėjo 8 cm, iki 4,66 m, važiuoklės bazė pailgėjo 7 cm, papildomas ilgis buvo išnaudotas sukuriant daugiau erdvės gale sėdintiems keleiviams bei padidinus bagažinės erdvę iki 460 l.

Viena svarbiausių naujienų – IS tapo paskutiniu „Lexus“ modeliu, kuriame įdiegta hibridinė sistema, tad nuo šiol visi šio gamintojo automobiliai turi hibridines versijas. Konkurse dalyvaujančiame „IS 300h“ montuojamas benzininis 2.5 l/181 AG variklis, bendra hibridinės sistemos galia siekia 223 AG. Gamintojai pažymi, kad „IS 300h“ yra ekonomiškas automobilis, kurio degalų sąnaudos siekia 4,3 l/100 km.

Pradinė „Lexus IS“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 119 500, o „Metų automobilis 2014“ dalyvaujantis hibrido „IS 300h“ kainuoja 175 020 Lt.

„Tautos automobilį 2014“ renka DELFI skaitytojai

Šiemet pirmą kartą konkursų istorijoje informaciniu „Metų automobilis 2014“ partneriu tapo pagrindinis šalies naujienų portalas DELFI. Specialioje rubrikoje „Metų automobilis 2014“ skaitytojai gali pirmieji sužinoti rinkimų naujienas, susipažinti su visais konkurse dalyvaujančiais automobiliais, žiūrėti jų fotogalerijas ir video pristatymus.

DELFI skaitytojams patikėta ir itin atsakinga užduotis – iš 35 konkurso dalyvių išrinkti vieną, kuris bus pripažintas „Tautos automobiliu 2014“. Šių metų balsavimo naujiena ta, kad kiekvienas rinkimų dalyvis savo balsą galės atiduoti sau patogiu būdu – prisijungiant per DELFI, „Facebook“, „Twitter“, „Google“ arba „Yahoo“ paskyras.

Trys DELFI skaitytojai, turintys geriausią intuiciją ir balsavimo metu įspėję nominacijos „Tautos automobilis 2014“ nugalėtoją, bus apdovanoti specialiu prizu – „Continental“ padangų komplektu.

Balsuoti galite ČIA.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)