Michelin“ atstovas Paulius Gaurilčikas teigė, kad sezonines padangas tikrai galima laikyti ir tvarkingame garaže. Tačiau, jo nuomone, saugant žiemines padangas reiktų užtikrinti, ne tik tai, kad į patalpą nepatektų tiesioginiai saulės spinduliai, bet ir pasirūpinti, kad nebūtų labai šalta.

Jis teigė pastebėjęs, kad Lietuvoje vairuotojai vis dažniau padangas saugoti patiki specialioms saugykloms. „Iš esmės toks variantas nėra kažkuo geresnis, tik tiek, kad suteikia daug daugiau patogumo“, - tikino vyras.

Kaina, pasak jo, labai daug priklauso nuo miesto, kuriame padangos saugomos. Vilniuje, P. Gaurilčiko įsitikinimu, ji pati didžiausia. Apskritai, jo žodžiais, pusmečio padangų komplekto saugojimo vidurkis siekia nuo 60 iki 120 Lt.

Mindaugas Jasiūnas
Jei padangos saugomos su ratlankiais, rekomenduojama jų slėgį sumažinti iki 1 ar 1,5 atmosferos. Taip pat tokiu atveju jas rekomenduojama statyti viena šalia kitos. O jei padangos be ratlankių, jas galima dėti viena ant kitos.
Taip pat jis pastebėjo, kad kaimyninėje Lenkijoje verslininkai dažnai netinkamomis sąlygomis laiko klientų padangas: „Žinau, kad Lenkijoje kai kurie servisai padangas saugo jūriniuose konteineriuose, kuriuose nėra ventiliacijos. Todėl vasarą temperatūra ten gali siekti 60 laipsnių. Lietuvoje to nepastebėjau.“

Balkone padangų geriau nelaikyti

Padangų ir ratlankių prekybos kompanijos „Melga“ generalinis direktorius Erlandas Gintneris teigė, kad kur kas sunkiau buitinėmis sąlygomis padangas išlaikyti vasarą. Anot jo, žiemines padangas per vasarą tinkamai saugoti gali tik tas vairuotojas, kuris užtikrina, kad patalpoje nebus per daug karšta ir nepateks tiesioginiai saulės spinduliai. Priešingu atveju, jo žodžiais tariant, padangos ilgai netarnaus.

O tiems, kurie žino, kad geriausiu atveju tam tikru sezono metu automobilio „apavas“ bus sukrautas tiesiog balkone, pašnekovas rekomenduoja rinktis specialią saugyklą. „Į mūsų saugyklą dažniausiai patenka įmonių, kurios neturi sandėlių, ir butuose gyvenančių žmonių automobilių padangos. Mes padangas laikome rūsiuose, kur pakankamai šalta ir nėra tiesioginių saulės spindulių. Padangos kraunamos į specialius stelažus ir jos kartą per metus perkraunamos. Be to, padangas apdraudžiame“, - kaip padangos saugomos specialiose saugyklose, atskleidė E. Gintneris.

Kaip teisingai laikyti namų sąlygomis?

GoodYear/Dunlop“ padangų prekybos vadovas Lietuvoje Mindaugas Jasiūnas šiuo klausimu buvo kiek kategoriškesnis. Jo manymu, padangas geriau sandėliuoti taip vadinamuose „padangų viešbučiuose“.

Kaip ir E. Gintneris, tokį sprendimą jis siūlo pasirinkti tiems, kurie be balkono padangų daugiau neturi kur laikyti: „Galima palyginti padangų saugojimą saugykloje ir balkone. Šiuo atveju jų tarnavimo laikas ir kokybė tikrai skirsis. Jei padangos saugomos drėgnoje patalpoje, tai irgi joms kenkia. Žiemą turi būti pliusinė temperatūra.“

O kaip teisingai padangas saugoti namų sąlygomis? M. Jasiūnas tikino, kad svarbiausia viena ant kitos nesukrauti daugiau nei aštuonių padangų. „Jei padangos saugomos su ratlankiais, rekomenduojama jų slėgį sumažinti iki 1 ar 1,5 atmosferos. Taip pat tokiu atveju jas rekomenduojama statyti viena šalia kitos. O jei padangos be ratlankių, jas galima dėti viena ant kitos“, - patarė pašnekovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)