Kadangi nuo 2014 m. bus naudojami nauji, tačiau sunkesni nei dabar varikliai, Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė padidinti minimalų svorio limitą. Tačiau kaip paaiškėjo, naujosios jėgainės bus sunkesnės nei buvo tikėtasi iki šiol. Taigi, sunkesnis pilotas komandai tampa ne itin patrauklus pasirinkimas.

„Tai neteisinga. Pilotai nėra žokėjai“, – sakė buvęs F-1 pilotas N. Mansellas.

Pagal dabartines taisykles, minimalus bolido ir piloto svoris turi būti ne mažiau 642 kg. Tuo tarpu 2014 m., kuomet bus naudojami sunkesni V6 varikliai, minimali svorio riba bus kilstelėta iki 690 kg.

Kiekvienas papildomas piloto kilogramas lenktynių trasoje gali kainuoti 0.035 sek. Štai „Ferrari“ lyderis Fernandas Alonso sveria 68 kg. Tuo tarpu už ispaną esantis aukštesnis „Sauber“ lenktynininkas Nico Hulkenbergas – 74 kg.

„Tai gėdinga. Tai aukštesnių ir sunkesnių pilotų diskriminacija“, – pridūrė N. Mansellas.

„Praeityje mes neturėjome traukos kontrolės ir vairo stiprintuvo. Tuomet turėjai būti stiprus pilotas. Jei tada būtų galioję tokie svorio apribojimai, dauguma pilotų kažin ar būtų galėję pilotuoti bolidus. Kai kuriems tai būtų buvę itin sunku.“

„Siūlyčiau didinti minimalų svorį ir tegul kai kuriuose boliduose atsiranda balastas, kad dėl savo svorio per daug nekentėtų didesni sportininkai.“

Apie svorio apribojimus bei galimas problemas ateityje prakalbo ir 74 kg sveriantis dabartinis „McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas.

„Pilnai lenktynėms pasiruošęs sveriu 75-75 kg. Turiu problemų su svorio limitu“, – pasakojo britų ekipos pilotas J. Buttonas.

„Man patinka fizinės treniruotės, tačiau yra dalykų, kurių aš negaliu padaryti. Turiu išlaikyti atitinkamą svorį. Kitais metais situacija bus dar prastesnė. Abejoju, jog kuriame nors bolide kitąmet bus balastas.“