Apie šį automobilį jau buvo rašyta, skelbtos jo komplektacijos ir kainos. O vaizdo medžiagoje – įspūdžiai iš trumpo automobilio bandymo Estijoje. Pirmoji nuomonė – automobilis tikrai maloniai vairuojasi, jo išvaizda atrodo neiššaukiančiai, salonas dailus, stilingas ir kokybiškas. Iš labiausiai erzinančių dalykų – ne itin tiksli pavarų dėžės svirties eiga, tačiau tą atsveria taupūs dyzeliniai varikliai.

Mano įsitikinimu, „Peugeot“ gamintojų bandymas taikyti į „Golf“ pirkėjų pinigines yra abejotinas žingsnis. Na, pasakykit man, kam reikalingas dar vienas golfukas, be to, prancūziškas? Pirmos kartos „Peugeot 308“ nei gera kokybe (ir čia dar švelniai pasakyta – tiek iki 2007 metų gamintas „Peugeot 307“, tiek ir vėliau pasirodęs pirmos kartos „Peugeot 308“ nepatenką net į pirmą „Auto Bild“ patikimiausių automobilių šimtuką!), nei ypatingomis važiavimo savybėmis toli gražu nepasižymėjo, tad naujajam „Peugeot 308“ dar teks pelnyti pirkėjų pasitikėjimą.

Tad prancūzai verčiau tegul kuria originalius automobilius, pasirūpina jų tinkama kokybe ir vairuotoją džiuginančiomis važiavimo savybėmis (šiuo atveju naujasis „Peugeot 308“ tikrai maloniai nustebino) – ir pirkėjas tikrai atsiras.

Pirmieji 308 Lietuvą pasieks lapkričio pradžioje. Mūsų šalyje automobilio kainos prasidės nuo 48 707 Lt. Gamintojų teigimu, dėl naujos platformos, 4,25 m ilgio naujasis „Peugeot 308“ yra lengviausias tarp savo klasės automobilių, lyginant su pirmtaku, jis lengvesnis 140 kg.

Daugiau apie naująjį „Peugeot 308“ – „Motorų“ parengtame vaizdo siužete: