Dažnai atostogas užsienyje praleidžiantis vilnietis Šarūnas niekaip negali suprasti, kodėl „Wizz air“ rankinio bagažo mokestis skiriasi net skrendant iš ir į tą pačią šalį.

DELFI primena, kad pigių skrydžių bendrovė „Wizz air“ didesnius nei 42/32/25 cm dydžio lagaminus 35 Lt mokesčiu apmokestino praėjusių metų spalį. Mažesnius lagaminus, maždaug nedidelės kuprinės dydžio, galima ir toliau į lėktuvą įsinešti nemokamai.

Tačiau neprabėgus metams „Wizz air“ jau taiko skirtingus mokesčius už didesnį rankinį bagažą.

Į Barseloną iš Vilniaus gruodžio mėnesį žadantis skristi Šarūnas pastebi, kad gruodžio 13 d. jam įsinešamas bagažas kainuos 46 Lt. Tuo metu grįžtant į Lietuvą gruodžio 20 d. jo jau prašoma už tą patį lagaminą susimokėti 70 Lt.

„Visiškai nesuvokiama, nes taisyklėse nurodoma, kad kaina priklauso nuo skrydžio trukmės, bet į Barseloną ir atgal skrydis trunka tiek pat. Tai negali būti taip, kad prašoma mokėti skirtingai“, - įsiaudrinęs kalbėjo pašnekovas.

Vyras taip pat pastebėjo, kad kartais „Wizz air“ į lėktuvą įsinešamas bagažas gali kainuoti daugiau nei kitos pigių skrydžių bendrovės registruojamas ir priduodamas bagažas. Pasak jo, tokiai pačiai kelionei į Barseloną registruotas bagažas su „Ryanair“ jam kainuotų 57 Lt į vieną pusę (114 Lt į abi), kai „Wizz air“ įsinešamas į lėktuvą – 46 Lt ir 70 Lt (116 Lt).

„Su „Wizz air“ įsinešti bagažą išeina brangiau nei „Ryanair“ registruotas lagaminas, - daro išvadą Šarūnas. - Nesąmonė, kai pas vieną pigių skrydžių kompaniją priduodamas bagažas kainuoja pigiau nei pas kitą – įsinešamas“.

Bagažo kainos priklauso ir nuo sezono

„Wizz air“ komunikacijos vadovas Danielas de Carvalho teigė, kad prieš įvedant minėtą bagažo mokestį įsinešamiems į lėktuvą lagaminams bendrovėje buvo ilgai diskutuota, tačiau dėl sprendimo nesigailima.

„Visos bendrovės susiduria su panašia problema (per daug bagažo lėktuvo salone – DELFI). Buvo nuspręsta apmokestinti juos, o tada žmonės gerai pagalvos, ar jam tikrai visų daiktų reikia. Nes, jei galima nemokamai neštis, tai ir nešasi, net jei daiktų jiems nereikia. Net mažas 10 eurų mokestis priverčia žmones susimąstyti“, - kalbėjo pigių skrydžių bendrovės atstovas.

D. de Carvalho pripažino, kad įvedus naują sistemą buvo sulaukta daug piktų laiškų iš klientų, tačiau buvo ir tokių, kurie sakė pritariantys sprendimui, tačiau prašė, pavyzdžiui, padidinti leidžiamo įsinešti į lėktuvą lagamino dydį.

Wizzair“ kompanija, įvedus šį mokestį, leidžia keleiviams įsinešti 56/45/25 cm išmatavimo lagaminus, tuo metu „Ryanair“ lėktuvo salone leidžia turėti 55/40/20 cm dydžio lagaminus. Taip pat „Wizzair“ panaikino svorio reikalavimus. Į „Ryanair“ lėktuvo saloną leidžiama įsinešti 10 kg sveriantį lagaminą.

Paklaustas, kodėl anksčiau žadėtas 10 eurų (apie 34,5 Lt) mokestis už bagažą salone išaugo kai kuriais atvejais ir iki 70 Lt, „Wizzair“ komunikacijos vadovas aiškino, kad mokestis priklauso nuo atstumo bei sezono.

„Jei skrendate trumpu atstumu, tai mokėsite 10 eurų, jei, pavyzdžiui, į Tel Avivą, tai brangiau“, - kalbėjo jis.

Taip pat kainos už į lėktuvo saloną įsinešamą bagažą skiriasi nuo sezono. Pavyzdžiui, išskridus artėjant Kalėdoms ir grįžtant jau kalėdiniu metu, kainos už tą patį lagaminą gali skirtis.

Pašnekovas aiškino, kad apmokestinti rankinį bagažą nuspręsta siekiant išvengti skrydžių vėlavimų dėl per didelio lagaminų skaičiaus ir jų talpinimo lėktuvo salone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)