Automobilio ratus suka 2.5 l darbinio tūrio penkių cilindrų variklis, kuris išvysto 310 AG. Vidutinės degalų sąnaudos – 8,8 l degalų 100 km kelio. Tai yra ne vieną prestižinį apdovanojimą pelnęs 2.5 TFSI variklis. Nuo jo debiuto 2010 metais šis variklis jau 4 kartus iš eilės pelnė arba patį „Tarptautinio metų variklio” titulą bendroje įskaitoje, arba tapdavo geriausiu šio konkurso varikliu savo klasėje. Jo maksimalus sukimo momentas siekia 420 Nm (esant nuo 1500 iki 5200 aps./min.).

RS modifikacija nuo įprastų Audi Q3 miesto visureigių šiek tiek skiriasi kai kuriais dizaino elementais. Patys pastebimiausi iš jų: RS buferiais, „Quattro“ logotipu papuošta centrinė oro įsiurbimo anga, aliuminio spalvos stogo bagažinės sijos, ilgas stogo aerodinaminis sparnas, išraiškingas galinis difuzorius ir didžiulis ovalo formos išmetimo vamzdis.

Kaip ir įprastas Q3, naujasis „RS Q3“ bus gaminamas Ispanijoje, Martorellio mieste esančioje „Volkswagen“ koncerno gamykloje.

Vokietijoje „RS Q3“ bazinis variantas kainuos nuo 54 600 eurų (188,5 tūkst. Lt), o masinę prekybą tikimasi pradėti lapkričio mėn.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)