Iki 2015 metų automobilių pramonė turi apriboti transporto priemonių skleidžiamą anglies dvideginį iki 130 gramų vienam kilometrui. Naujosios nuostatos 18 proc. sumažino dujų išmetimą į aplinką, palyginus su 2007 metų taisyklėmis.

Analitikai teigia, kad keturi didieji automobilių gamintojai - "Peugeot-Citroen", "Toyota", "Volvo" ir "Renault" - jau pasiekė 2015 m. planinius nuostatų vidurkius, o dar šešios bendrovės, tarp kurių tokios milžinės kaip "Fiat" ir BMW, pasieks planinius duomenis dar šiais metais. "Nissan", "Suzuki", "Mazda" ir "Honda" turėtų mažinti automobilių taršą dar daugiau nei 5 proc., jei jos nori laiku pasiekti šį tikslą.

ES tikisi iki 2020 metų sumažinti išmetamų dujų kiekį iki 95 gramų anglies dvideginio kiekvienam kilometrui, tačiau šį planinį vidurkį pasiekti gali sutrukdyti Vokietijos reikalaujamos lengvatos jos automobilių gamybos pramonei.

"Toyota", "Volvo" ir "Daimler" lengvai pasieks ir 2020 metų tikslus, o štai "General Motors", "Hyundai", BMW, "Honda" ir "Mazda" teks "įdėti nemažai pastangų", teigia ekspertai.