Dirbs ilgiau

Kavinių tinklo „Čili Holdings“ rinkodaros departamento direktorė Olga Belova informuoja, kad jau pasiruošė trečiadienį Slovėnijoje prasidedančiam Europos vyrų krepšinio čempionatui.

„Padidinome pakabinamų televizorių skaičių, kad iš kuo daugiau salės vietų būtų galima žiūrėti krepšinį. Taip pat paruošėme specialų valgiaraštį, kad greičiau atneštume maistą, nes daugiausia žmonių ateina konkrečią valandą, kai prasideda varžybos. Visi vienu metu nori užsisakyti ir niekas nepasiruošęs ilgai laukti“, – darbo specifiką varžybų metu dėsto LRT.lt pašnekovė.

O. Belova tvirtina, kad dėl vėlai prasidedančio krepšinio yra pailgintas restoranų darbo laikas. Kavinėse dirbs ir daugiau darbuotojų.

Daugeliui kavinių masiniai renginiai atneša nemažus pelnus. O. Belova neslepia, kad tikisi mažiausiai 1,5 karto didesnės apyvartos. „Olimpiados, krepšinio čempionatai vienareikšmiškai sutraukia nemažai svečių ir būna šimtaprocentinis lankomumas. Viskas priklausys nuo to, kaip pasirodys Lietuvos rinktinė. Daugiausia žmonių susirenka, kai žaidžia savi ar būna pusfinaliai ir finalai“, – sako „Čili Holdings“ rinkodaros departamento direktorė.

Rezultatus spėlios naminis paukštis

Gana aktyviai staliukai rezervuojami ir Kaune. Prie Kauno rotušės įsikūrusios kavinės „Skliautas“ bendraturtis Ąžuolas Gaižutis sako, kad krepšinis kavinėse yra laukiamas.

„Mes dar turėsime savo asmeninį orakulą, kuris nuspręs, kokią vietą laimės lietuviai. Tai bus lietuviškas gaidys, kurį maitinsime“, – pristato Ą. Gaižutis.

Verslininkas kiek apgailestauja, kad krepšinio varžybos trečiadienį vyks vėlyvu metu – 22 val. „Ne paslaptis, kad daugelis namo norėtų grįžti viešuoju transportu. Tad varžybos 18:30 val. galbūt sulauks didesnio susidomėjimo, bet, žinoma, trečiadienį vyks pirmos varžybos, todėl turėtų aukoti vieną kitą litą ir pažiūrėti jas dideliame būryje“, – svarsto pašnekovas.

Kaip ir O. Belova, Kaune dirbantis verslininkas pažymi, kad tradicinis krepšinio gėrimas yra alus, o kartu su juo lietuviai mėgsta valgyti lengvus užkandžius. „Nemanau, kad bus „didieji valgymai“, nes atitraukti dėmesį nuo to, kas vyksta aikštelėje, yra labai sudėtinga“, – priduria Ą. Gaižutis.

Į transliacijas investuoja ne visi

„Mes nepretenduosime į vietą, kurioje specialiai rodomas krepšinis, – tinklalapiui LRT.lt sako bendrovės „Restoranų grupės FORTAS“ marketingo vadovas Kęstutis Markevičius. – Mūsų svečiai, kurie įpratę žiūrėti mūsų restoranuose, užsisako staliukus ir žiūrės krepšinį, tačiau tai nebus masinis reiškinys, kuris turės įtakos mūsų pardavimams. Mes tai žiūrime kaip į papildomą paslaugą vartotojui, tiek.“

K. Markevičius teigia pastebintis, kad rinka vystosi ir atsiranda vis daugiau specializuotų vietų – pubo tipo restoranų, kurie skirti pasisėdėjimui, alaus vartojimui.

„Mūsų restoranai skirti valgymui, todėl ir vietos nėra taip pritaikytos. Galbūt ekranų tiek daug neturime. Turime keletą projektorių, bet iš esmės tai skirta nesitikint pritraukti kitų vartotojų, bet skirta mūsų svečiams, kurie mus mėgsta, ir tas vietas stengiamės išnaudoti“, – LRT.lt sako K. Markevičius.

Komentaras

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė

Evalda Šiškauskienė
Restoranai nieko labai daug nesitiki. Kalbėjome su nariais – restoranai yra paruošę rodyti transliaciją, greitą aptarnavimą, fiksuotą valgiaraštį, kad galėtų greitai ir neskausmingai patenkinti lankytojų poreikius. Labai didelių lūkesčių nėra. Pratęsė darbo laiką, ypač tie, kurie transliuos varžybas, o ypatingų pasiruošimų tikrai nėra.

Krepšinio publika yra tokia, kuri labai trumpai pabūna ir užsisako pigiausią alų bei užkandėles. Didelės apyvartos nebūna, nes prabangesnis segmentas, kuris labai rimtai ruošėsi praėjusiam čempionatui ir rodė transliacijas, tikrai to nebedarys. Kas ateis, galės pažiūrėti transliacijas, bet tai tikrai nebus susibūrimo vietos.

Tinkliniai restoranai, picerijos bus pasiruošę greitam aptarnavimui, kokybiškam žiūrėjimui. Visada smagu žiūrėti vienoje kompanijoje, bet tai tikrai nėra prabangesnio segmento renginiai.