Transporto priemonė sumontuota ant lenkiškos AMZ autobusų važiuoklės.

Elektros įranga – Čekijoje pagaminta „Cegelec“. Autobusą surinko Lietuvoje įsikūrusi įmonė „L-BUS“

Pasak „L-BUS“ atstovų, prieš tai transporto priemonė jau važinėjo ne vienoje Europos sostinėje. Tiek Prahoje, tiek Varšuvoje ji pasirodė puikiai, vieną kartą įkrauta nuvažiuodavo iki 240 kilometrų.

Autobuse sumontuotas TAM 1052C6B variklis, kurio galia – 120 kW. Visų baterijų elementų energija sudaro 230 kWh.

Norint autobusą įkrauti vadinamuoju greituoju būdu naudojant 250 A srovę, reikia maždaug valandos. Lėtuoju būdu, naudojant 32 A srovę, įkrovimo procesas trunka iki aštuonių valandų.

Priekinė autobuso ašis – ZF RL75 EC, nepriklausoma. Varomoji galinė ašis bei vairo stiprintuvas taip pat pagaminta ZF. Autobuse sumontuotos EBS ir ASR sistemos.

Autobusas – 10 metrų ilgio, jame – 83+1 vietų, sėdimų – 44+1. Autobuso masė – 10 500 kg.

Autobusas – žemagrindis, kiekvieno įėjimo aukštis – 320 mm. Rampa, skirta neįgaliesiems, sumontuota ties antruoju įėjimu.

Transporto priemonėje iš abiejų pusių įrengtos šildymo bei ventiliavimo sistemos, kurios reguliuoja ir palaiko efektyviausią autobuso baterijų ir elektrinio variklio darbinę temperatūrą. Be to, transporto priemonės elektros sistema yra naudojama salonui šildyti. Papildomai dar įrengtas ir tepalinis šildytuvas efektyvesniam salono šildymui.

Asinchroninis traukos variklis sumontuotas už galinės varomosios ašies kairėje autobuso pusėje, o elektros baterijos išdėstytos galinėje kėbulo dalyje, už galinės varomosios ašies, taip pat transporto priemonės šonuose po keleivių sėdynėmis.

„L-BUS“ dvi savaites veš keleivius sostinėje. Pasak bendrovės „Vilniaus viešasis transportas" eksploatacijos direktoriaus Rimanto Markausko, veikiausiai autobusas važinės 1-uoju maršrutu „Oro uostas-Stotis". Ten jis galėtų važinėti visą dieną vieną kartą įkrautomis baterijomis. Gali būti, jog autobusą vilniečiai išvys ir važinėjantį sostinės senamiesčiu.

Po to transporto priemonė keliaus į Kauną. Pasak „L-BUS" atstovų, šis autobusas - demonstracinis modelis. Jį panorę galės išbandyti įvairių Europos miestų vežėjai.