„Kiekvienas būdamas bent kiek protingas gali peržvelgti kompanijos įrašus, kuriuose pamatys, jog iš minimos 120 mln. eurų skolos daugiau kaip 90 mln. eurų yra paskolos, kurias kompanijai suteikė akcininkai“, – pasakojo „Lotus“ komandos savininkas G. Lopezas.

„Atlyginimai visada išmokami laiku, tad niekada nebuvo net menkiausių kalbų apie galimą streiką gamykloje. Mes dažniausiai tokių dalykų nekomentuojame, tačiau šiuo atveju yra nesąžininga mums dirbančių žmonių atžvilgiu skleisti tokius gandus“.

G. Lopezas taip pat pareiškė, jog komanda turi pakankamai resursų toliau tobulinti šių metų automobilį.

„Sezono metu stengiamės įdiegti įvairių atnaujinimų. Tiesa ta, jog tokia technologija kaip pasyvi DRS yra toliau tobulinama ir bus naudojama kitose šio sezono lenktynėse. Antroje sezono pusėje dažniausia atnaujinami sparnai. Rimtesni dalykai tobulinami per pirmas dešimt lenktynių“.

G. Lopezo teigimu, dabartiniai komandos rezultatai čempionate atspindi komandos tikrą būklę.

Verslininko teigimu, ekipos situacija pagerėjo kai valdžią į savo rankas perėmė „Genii Capital.“

„Kai mes įsigijome šia komandą, čempionate ji buvo aštunta. Ji turėjo vėjo tunelį, skirtą 50 proc. modelio dydžiui. Dabar galime sau leisti dirbti su didesniu – 60 proc. modelio dydžiu. Komanda tuomet neturėjo tokio stimuliatoriaus, kokį turi dabar. Ji neturėjo kur išbandyti pavarų dėžių. Dabar turi“.

„Taigi, ji dabar turi daug dalykų, kurių neturėjo net būdama gamyklinė komanda. Kaip sako kitose sporto šakose, kalbėti reikia aikštėje. Manau, jog mes kalbama lenktynių trasose“.