Nepaisant mažo darbinio tūrio, variklis pasiekia 166 Nm sukimo momentą, variklio apsukoms esant nuo 1800 iki 4700 aps./min. 1.0 l „SIDI Turbo“ (Spark Ignition Direct Injection – vidaus degimo variklis su tiesioginio degalų įpurškimo sistema) variklio sukimo momentas dar didesnis, jam dirbant bet kokiame apsukų intervale, nei didesnio darbinio tūrio variklių, tačiau degalų sąnaudos mažesnės 20 proc. lyginant su dabartiniu „Opel“ 1.6 l atmosferiniu agregatu.

1.0 l turbo, 12 vožtuvų variklis yra naujos iki 1.6 l darbinio tūrio benzininių, trijų ir keturių cilindrų variklių šeimos agregatas. Variklis „Opel Adam“ automobilyje bus derinamas su šešių laipsnių pavarų dėže. Tikimasi, jog naujos kartos varikliai bus itin taupūs, o anglies dvideginio tarša neviršys 100 g/km.

„Kurdami mažo darbinio tūrio variklį, mūsų tikslas buvo netik sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją. Mes taip pat norėjome pademonstruoti, kad trijų cilindrų variklis gali būti pranašesnis už keturių ar net daugiau cilindrų agregatus, – sako dr. Matthias Altas, „Opel” mažų benzininių variklių vyriausiasis inžinierius. – Mes išsprendėme triukšmo ir vibracijos problemas, kurios dažnai būdingos trijų cilindrų varikliams, tad klientai liks nustebinti rezultatais. Tai gyvybingas, patobulintas trijų cilindrų variklis leidžiantis pajusti važiavimo džiaugsmą“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)