BMW taiko į rinką, kur iki šiol retas gamintojas sulaukė sėkmės. Štai neseniai „Ford“ 10 procentų sumažino savo „Ford Focus Electric“ automobilių kainas. Per pirmą šių metų pusmetį „Ford“ pardavė tik 900 minėto modelio automobilių. „General Motors“ 5 000 dolerių sumažino „Chevrolet Volt“ kainas, o „Nissan“ sumažino savo „Leaf“ automobilio kainą 6 000 dolerių.
BMW pasimokė iš konkurentų klaidų – nepakanka būti praktiškam, jei nori sėkmingai parduoti elektrinius automobilius. Taigi gamintoja skyrė daug dėmesio dizainui ir stiliui.
„Labai malonu vairuoti, tai tikras BMW automobilis, o tai reiškia – puiki mašina“, – tikina BMW prezidentas Norbertas Reithoferis.
Praėjusią savaitę kompanija paskelbė, kad BMW i3 Vokietijos rinkoje kainuos nuo 34 950 eurų (120,6 tūkst. Lt).