BMW taiko į rinką, kur iki šiol retas gamintojas sulaukė sėkmės. Štai neseniai „Ford“ 10 procentų sumažino savo „Ford Focus Electric“ automobilių kainas. Per pirmą šių metų pusmetį „Ford“ pardavė tik 900 minėto modelio automobilių. „General Motors“ 5 000 dolerių sumažino „Chevrolet Volt“ kainas, o „Nissan“ sumažino savo „Leaf“ automobilio kainą 6 000 dolerių.

BMW pasimokė iš konkurentų klaidų – nepakanka būti praktiškam, jei nori sėkmingai parduoti elektrinius automobilius. Taigi gamintoja skyrė daug dėmesio dizainui ir stiliui.

„Labai malonu vairuoti, tai tikras BMW automobilis, o tai reiškia – puiki mašina“, – tikina BMW prezidentas Norbertas Reithoferis.

Praėjusią savaitę kompanija paskelbė, kad BMW i3 Vokietijos rinkoje kainuos nuo 34 950 eurų (120,6 tūkst. Lt).

Dėl panaudotos naujo tipo anglies pluošto medžiagos BMW i3 sveria 1195 kg, t.y. apie 300 kg mažiau nei kiti panašaus dydžio elektromobiliai. Važiuojant energijos taupymo režimu, su įkrautomis baterijomis i3 galės nuriedėti iki 200 km. BMW teigimu, „komfortišku“ režimu nuvažiuojamas atstumas sieks 160 km. Automobilį į priekį trauks 125 kW ir 250 Nm generuojantis elektros motoras.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)