Prie starto linijos varžybose stojo kelios dešimtys dalyvių. Trijose skirtingose klasėse buvo varžomasi autokroso automobiliais, o dar vieną klasę sudarė „bulių“ kautynėms paruošti koviniai bolidai. Įdomios konfigūracijos trasa ir patogios vietos stebėjimui aplink trasą subūrė daugiau nei tūkstantį smalsuolių. Bene daugiausia ovacijų sulaukė bulių kautynių dalyviai, kurių tarpusavio kontaktus žiūrovai palydėdavo šūksniais.

1,6 litro darbinio tūrio variklių klasėje greičiausias buvo ir nugalėtojo taurę iškovojo Andrius Gylys, atstovavęs gausiai Stungių komandai. Antra vieta atiteko namų trasoje lenktyniavusiam Ramūnui Raguliui. Trečiąją vietą iškovojo panevėžietis Egidijus Nevulis su „Opel Astra“. Beje, šis sportininkas turės ką veikti savo garaže, mat varžybų metu jo automobiliui buvo gerokai aplamdyti šonai. Trasoje ne vienas dalyvis turėjo kontaktų su varžovais. Daugumai taip pat teko pavažinėti ir ant dviejų ratų, mat trasos posūkiuose netruko atsirasti provėžos.

2,0 litrų klasėje aukščiausias pakylos laiptelis priklausė dar vienam Stungių komandos atstovui. Nugalėtoju tapo Raimondas Pamparas. Šiaulietis Jonas Ramanauskas liko antras. Trečią vietą iškovojo panevėžietis Žilvinas Kauneckas. Verta pažymėti, kad tai buvo pirmosios jo varžybos naujai įsigytu automobiliu. Sportininkas iš kito autokroso dalyvio Stasio Norkaus nusipirko šio sporto jau mačiusį „Opel Corsa“ automobilį. Trečia vieta su nauja mašina – rimtas pareiškimas konkurentams. Telieka tik spėlioti, kas bus, kai Žilvinas pripras prie automobilio.

Savo vyrų, draugų, tėvų ar senelių automobiliais trasoje panoro pasivaržyti ir moterys bei merginos. Damų klasėje autokroso entuziasčių susirinko beveik dešimt. Žiūrovams buvo smagu stebėti, kaip atkakliai lenktyniauja moterys, kadangi jų važiavimas buvo gausus kontaktų ir klaidų.

Joniškio trasa ypatinga tuo, kad joje galima suformuoti du ratus – ilgąjį ir trumpesnį. Nežinia, kuriuo ratu organizatoriai moterims nurodė važiuoti, tačiau damos važiavo, kur joms patiko. Trasoje kilo sumaištis, o žiūrovų tarpe aidėjo juokas. Tačiau merginos kovojo iki paskutinių posūkių ir nė viena iš jų nenorėjo nusileisti savo oponentei.

Galiausiai visoms dalyvėms apvažiavus reikiamą ratų skaičių buvo suskaičiuoti rezultatai. Jie skelbė, kad Joniškis turi greičiausią merginą – „VW Golf III“ vairavusią Agnę Sveikackaitę. Beje, Agnė šiose varžybose triumfavo jau trečius metus iš eilės. Antroji vieta atiteko dar vienai damai iš Joniškio. Ja tapo Andra Šoblienė. Trečios vietos prizininke tituluota dalyvė iš Rokiškio – Eglė Strumskytė.

Renginio kulminacija tapo „bulių“ kautynės. Prie starto jose išsirikiavo specialiai tam paruošti automobiliai. Dauguma jų pakeisti taip, kad žvelgiant į jų išorę neįmanoma suprasti, kokio automobilio platformos panaudotos kuriant šiuos „bulius“. Ko gero, tą žino tik savininkai, kūrę kovinius žvėris nuo pat standarto iki paskutinių patobulinimų. Bulių kautynėse netrūko nieko, kas būdinga šiai automobilių sporto rūšiai. Linko metalas, lūžo ratai, į viršų kilo žvyras, automobiliai trasoje sukėsi ir vartėsi.

Šios lenktynės turi savo taisykles, jose taškai skiriami už apsuktą ar apverstą varžovo automobilį. Griežtai draudžiama smūgiuot į vairuotojo dureles. Nors pirmuosiuose ratuose „buliai“ akivaizdžiai kovojo dėl taškų ir stengėsi apsukti varžovus ar patys išvengti apsukimo, paskutiniuose ratuose dalyviai atidavė duoklę žiūrovams ir vieni kitus vartė bei stumdė kiek įmanydami. Žiūrovams tokie vaizdai tik dar labiau kaitino kraują.

„Bulių“ kautynėse taip pat išrinkti nugalėtojai. Pirmajame etape daugiausia taškų surinko Audrius Stanis, atstovavęs Kupiškiui. Dar vienas šio miesto atstovas Alvydas Januška liko antras. Trečias pagal uždirbtus taškus buvo šiaulietis Tomas Zolubas.

Pasibaigus pirmajam „bulių“ kautynių etapui dalyviai sugrįš į garažus, o juose turės pakankamai laiko, kad būsimoms kovoms paruoštų savo kovinius agregatus. Antrasis „bulių“ kautynių etapas rugsėjo 8-ą dieną numatomas Šiauliuose, tad laiko remontui – daugiau nei pakankamai.

Daugiau nuotraukų iš šių varžybų galite rasti socialiniame tinklapyje „Facebook“, „Markelevicius Automoto Photography“ grupėje.