„Norėčiau pagalbos. „Lietuvos spaudos“ kioskuose, jei sugenda kondicionieriai, meistrų reikia laukti kelias dienas, dabartiniu momentu viename Kauno (...) kioske pardavėjos neprisišaukia pagalbos, joms tenka dirbti keliasdešimt laipsnių temperatūroje, jokie pūtikliai ar atidarytos durys nepadeda. Įsivaizduokit, kad įsėdote į bačką, prieš saulės spindulius, kai lauke temperatūra - virš 30 laipsnių šilumos. Jokio skersvėjo, (...) svaigsta galva, spaudimas pakilęs, o pabandyk išeiti darbo metu, tai gausi kokį papeikimą. O dar per tokį karštį reikia ir klientus aptarnauti, pasiūlyti papildomų prekių, šypsotis, skaičiuoti ir t.t.“, - piktinosi laišką parašęs skaitytojas.
DELFI paprašė situaciją pakomentuoti UAB „Reitan Convenience Lithuania“, kuriems ir priklauso „Lietuvos spaudos“ kioskai, atstovų. Pasak jų, darbuotojams suteikta galimybė naudotis kondicionieriais.
„UAB „Reitan Convenience Lithuania“ valdanti „Lietuvos spaudos“ ir „R-kiosk“ kioskų tinklą, didžiojoje dalyje prekybos vietų turi kondicionierius. Esant kondicionieriaus gedimui, mus aptarnaujanti kompanija į gedimo vietą atvyksta skubos tvarka. Esant smulkiam gedimui, kondicionierius yra sutaisomos vietoje. Jei gedimas yra rimtas, prekybos vietoje yra statomas mobilus kondicionierius. Jūsų laiške minėtu atveju, prekybos vieta yra aprūpinta mobiliuoju kondicionieriumi, nes stacionarus kondicionierius yra sugedęs nepataisomai ir laukiame, kada atvyks naujas įrenginys“, - paaiškino generalinis direktorius Rems Razums.