Per metus „PZU Lietuva“ nedidelių išmokų skaičius pagal vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo sutartis išaugo 215 proc.

„Labai sparčiai keičiasi vairuotojų požiūris į nedideles išmokas už apgadintus automobilius – vis dažniau jau pirmo pokalbio metu sutariame dėl išmokos ir pervedame ją į kliento sąskaitą. Taip taupomas kliento laikas, išvengiama papildomų išlaidų, kurios susidarytų jam atvykstant į apžiūrą“, - teigė „PZU Lietuva“ Ryšių su klientais valdymo centro vadovė Jolanta Pocienė.

Pasak jos, dažniausiai jau telefonu sutariama dėl išmokos už įvykius, kuomet važiuodamas atbuline eiga automobilis atsitrenkia į kitą automobilį, vairuotojas nesilaiko saugaus atstumo ir atsitrenkia į priekyje sustojusį automobilį ar vairuotojas, važiuodamas šalutiniu keliu, nepraleidžia pagrindiniu keliu važiuojančio automobilio.

Dažniausiai tuomet nukenčia buferiai, bagažinės dangtis, žibintai, posūkio žibintai, automobilio sparnai, veidrodėliai.

Per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, „PZU Lietuva“ užregistravo 17 proc. daugiau įvykių pagal vairuotojų civilinės atsakomybės sutartis ir beveik 7 proc. daugiau įvykių pagal kasko sutartis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)