Automobilinių naujienų svetainė „Automotive News“ rašo, kad kasmetiniame kompanijos akcininkų susirinkime Miunchene, kompanijos vadovas Norbertas Reithoferis pristatė artimiausius BMW planus.

Kompanija, kuriai taip pat priklauso „Mini“ ir „Rolls-Royce“ markės, investuos į naujausias technologijas ir naujų automobilių kūrimą. Šiomis priemonėmis siekiama išlaikyti lyderio poziciją „Premium“ automobilių segmente, konkuruojant su „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ gamintojais.

Pasak aukščiausio lygio vadovo, papildomos išlaidos investicijoms sumažins pelną, net ir augant automobilių pardavimams. Tačiau Norbertas Reithoferis įsitikinęs, kad kiekvienas galvojantis apie sėkmingą rytdieną, privalo investuoti jau šiandien

Per pirmuosius keturis šių metų mėnesius BMW pardavė 512 000 naujų automobilių – 7,1 proc. daugiau nei pernai. Pagrindinių konkurentų – „Audi“ ir „Mercedes-Benz“ pardavimų augimas buvo mažesnis – atitinkamai 6,7 ir 5,6 procentai.

Iki kitų metų pabaigos BMW pristatys net 25 naujus modelius. Be to, net 10 jų neturės jokio dabartinės automobilių gamos atitikmens.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (60)