Dauguma apklaustųjų rinkdamiesi maitinimo įstaigą didžiausią reikšmę teikia ne kainai ar akcijoms, o maisto kokybei ir geram aptarnavimui. Tokius duomenis atskleidė „Vapiano“ užsakymu atlikta tyrimų bendrovės „Mindshare“ gyventojų nuomonės apklausa.

Apklausoje dalyvavusių respondentų buvo paprašyta atsakyti, kaip dažnai jie pietauja ar vakarieniauja ne namuose. 10 proc. apklaustųjų teigė, kad restoranuose jie valgo kiekvieną dieną, ketvirtadalis (24 proc.) – kelis kartus per savaitę, beveik trečdalis (31 proc.) – kelis kartus per mėnesį, 30 proc. pažymėjo, jog tai daro rečiau nei kelis kartus per mėnesį ir 5 proc. teigė iš viso nesilankantys restoranuose.

Vyrai maitinimo įstaigas aplanko gerokai dažniau nei moterys. 10 proc. vyrų teigia valgantys restoranuose kiekvieną dieną ir 32 proc. – kelis kartus per savaitę. Kiekvieną dieną restoranuose pietauja arba vakarieniauja 10 proc. moterų, 20 proc. tai daro kelis kartus per savaitę.

Maitinimosi įstaigose besilankantys vyrai dažniausiai stengiasi pavalgyti greitai ir yra ištikimi pamėgtiems restoranams. Moterys labiau mėgsta tyrinėti ir atrasti jaukias bei neįprastas vietas.

Apklausos rezultatai rodo, kad labiausiai restoranų lankytojai vertina maisto ir gėrimų kokybę. Lygiai trys ketvirtadaliai apklaustųjų nurodė, kad kokybė yra labai svarbus veiksnys renkantis restoraną, penktadaliui respondentų ji yra svarbi. Keturi penktadaliai nurodė, kad jiems yra svarbus arba labai svarbus geras aptarnavimas. 79 proc. apklaustųjų taip pat nurodė, jog jiems itin aktualios yra restoranų patiekalų ir gėrimų kainos.

Anot apklausos iniciatorių, Lietuvos gyventojai tampa vis reiklesni restoranų svečiai, maisto, gėrimų ir aptarnavimo kokybe ar įmantriu restorano interjeru juos jau sunkiai nustebinsi: „Svarbiausia, kad atsiranda vis daugiau svečių, kurie žino, koks yra tikras „Pasta Bolognese“ ar picos „Margarita“ skonis ir geba atskirti juos nuo makaronų su faršu bei pomidorų padažu ar tešlos gabalo gausiai apipilto paprastu sūriu".

Apklausa rodo, kad patrauklūs pasiūlymai ir akcijos yra svarbūs kiek daugiau nei pusei lietuvių. Dauguma respondentų nurodė, kad jauki restorano aplinka jiems yra svarbesnė už akcijas. Dar mažiau svarbos renkantis restoraną lietuviams turi jo lokacija. Beveik jokios įtakos restoranų pasirinkimui neturi jų prekės ženklo lietuviškumas arba tarptautiškumas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)