Nedidelė sportinių automobilių gamintoja, priklausanti Italijos „Fiat“ grupei, išleidžia gerokai mažiau lėšų reklamai nei jos artimiausi konkurentai „Google“ ir Coca-Cola“.

Sportinių automobilių „Ferrari“ gamintoja 2012 metais pasiekė rekordinių aukštumų pagal pajamų ir pardavimų apimtis. Kompanija praėjusiais metais pardavė 7 318 automobilių – beveik 5 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Kompanijos pajamos per metus išaugo 8 proc., iki 2,223 mlrd. eurų, grynasis pelnas siekė 244 mln. eurų (beveik 17,8 proc. daugiau nei 2011 metais), informuoja „Vedomosti“.

Visi pagrindiniai finansiniai kompanijos rodikliai viršijo 2008 m. rekordinius rodiklius. Didžiausioje JAV rinkoje kompanija pirmą kartą pardavė per 2 tūkst. automobilių, rekordinių pardavimų jai pavyko pasiekti ir Kinijoje, Vokietijoje bei Didžiojoje Britanijoje.

Pardavimai Šiaurės Amerikoje, palyginti su 2011 metais, išaugo beveik 15 proc.

Kinijoje praėjusiais metais parduoti 784 automobiliai – 4 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Vokietijoje parduota 750 automobilių – 8,2 proc. daugiau nei 2011 metais. Didžiojoje Britanijoje parduota 20,4 proc. automobilių daugiau (iki 673 automobilių). Ir tik namų rinkoje, Italijoje, „Ferrari“ automobilių pardavimai pastebimai sumažėjo – 46 proc., iki 318 automobilių.

„Ferrari“ taip pat lenkia daugelį tarptautinių korporacijų pagal verslo pelningumą ir pajamas iš vieno kliento. Per pirmuosius devynis 2012 metų mėnesius „Ferrari“ pelnas išaugo 7,6 proc., iki 152,4 mln. eurų, rašo „RBC daily“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)