„370Z Nismo“ versija jau pardavinėjama Šiaurės Amerikos ir Japonijos rinkose. Tačiau gamintojų teigimu, Europai jis buvo kuriamas specialiai čia būdingiems keliams ir jais važinėjančių entuziastų skoniui.

Priekinė automobilio dalis išsiskiria ryžtingesnėmis formomis, kurios pagerina oro srauto tėkmę automobilio apačioje. Tai lemia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir posūkiuose. Dėl pritaikytos naujos konstrukcijos pakabos ir važiuoklės ši papildoma prispaudžiamoji jėga tapo dar efektyvesnė.

Iš kitų dizaino patobulinimų minėtinos raudonos plonos „Nismo“ linijos automobilio priekyje ir gale bei ant durelių veidrodėlių. Automobilis komplektuojamas su platesnėmis aukštos kokybės padangomis ir tamsiai pilkos spalvos lengvais 19 colių „Nismo“ lengvojo lydinio ratlankiais. Kupė galinę dalį puošia dailus naujas aptakas.

„370Z Nismo“ vairaratis aptrauktas alcantara medžiaga ir oda su lenktyniniams automobiliams būdinga raudona viršutinės pozicijos („viršutinio mirties taško“) žyma, kurią galima išvysti ir „Juke Nismo“ modelyje. Automobilyje įrengtos elektra valdomos sportinės sėdynės su „Nismo“ logotipu ir raudonais dygsniais, kurie byloja apie aukštą kokybę.

„Z“ modelyje montuojamas specialiai „Nismo“ suderintas 3,7 litro V6 variklis, kuris išvysto didesnę galią (344 AG) nei standartiniame automobilyje esantis galios šaltinis (328 AG), o jo sukimo momentas padidėjo nuo 363 Nm iki 371 Nm. Tai nulemia greitesnę reakciją žemų ir vidutinių sūkių diapazone, taip pat greitesnį (trunkantį vos 5,2 sekundės) automobilio įsibėgėjimą iki 100 km/val. (duomenys dar bus patvirtinti). „Nissan 370Z Nismo“ bus siūlomas tik su mechanine šešių laipsnių pavarų dėže.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)