Naujos kartos „Mazda6“ pasaulinė premjera įvyko praėjusių metų rugpjūčio pabaigoje Maskvos automobilių salone. „Mazda6“ programos vadovas Hiroshi Kajiyama akcentavo, kad jo grupė siekė sukurti automobilį, kuris reaguoja ir elgiasi būtent taip, kaip iš jo tikimasi.

Lietuvos pirkėjams iš karto pasiūlyti abu gaminami kėbulo tipai – sedanas ir universalas – bei trys varikliai. Klientai gali rinktis dviejų modifikacijų benzininį 2.0 l darbinio tūrio (145 arba 165 AG) ir 2.5 l, 192 AG benzininį variklį. Taip pat galima užsakyti „Mazda6“ su 2.2 l darbinio tūrio dyzeliniu varikliu. Viena jo versija generuoja 150 AG, antroji – 175 AG.

„Mazda6“ yra pirmasis koncerno modelis su įdiegta stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.

Pigiausia „Mazda6“ sedano versija su 2.0 l, 145 AG benzininiu varikliu Lietuvoje kainuos nuo 79 060 Lt. Pigiausia dyzelinė versija – nuo 92 710 Lt. Populiariausios, gamos viduryje esančios versijos kainuos 94-120 tūkst. Lt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (140)