Lietuvos civilinės atsakomybės draudimo rinka privačių asmenų sektoriuje per 2012-uosius augo apie 7,7 proc., o verslo segmente – 10 proc.

Lietuvoje vis dar išlieka automobilių prekybos sąstingis – automobilių perkama nedaug, naujų automobilių pardavimai taip pat ryškiau neaugo. Žmonės vis dar linkę taupyti ir į automobilius kol kas neinvestuoja, todėl ir civilinės atsakomybės draudimo apimčių augimas privačių asmenų segmente yra minimalus ir greičiau susijęs su bendrojo vidaus produkto augimu nei rinkos atsigavimu. Tačiau štai verslo segmente galima kalbėti apie ryškesnius atsigavimo ženklus“, - teigia „PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius Edvardas Skupas.

Pasak jo, verslo segmente užfiksuotas 10 proc. civilinės atsakomybės draudimo apimčių augimas vertintinas kaip pozityvus.

„Verslo segmentas augo labiau nei bendra rinka. Vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo augimą didžiąja dalimi lėmė atsigaunantis vežėjų verslas. Pastebime, kad vežėjai įdarbina daugiau sunkiųjų automobilių, jie važiuoja ilgesniais maršrutais, vežama daugiau krovinių“, - pastebi E. Skupas.

„PZU Lietuva“ Produktų ir rizikos valdymo departamento direktorius mano, kad baigiasi prieš kelerius metus fiksuotas trumpalaikių draudimų sutarčių augimas, kuris rodė verslo netikrumą dėl ateities ir būsimų užsakymų. Pernai verslas ėmėsi draustis ilgesniems periodams – dažniausiai metams. Tai draudikams leidžia viltis, kad šalies verslininkai yra tikresni dėl savo verslo perspektyvų ir apimčių, planuoja stabilesnes pajamas.

E.Skupas mano, kad 2013-aisiais civilinės atsakomybės draudimo rinkai teigiamos įtakos daugiau turės augančios šalies verslo apimtys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)