Skelbiama, kad 2012-aisiais „Ferrari“ Italijoje pardavė 248 automobilius, t.y. 56 proc. mažiau nei 2011 m. Dar labiau smuko „Maserati“ pardavimai – 72 proc., iki 115 vnt.
Kiek mažesniu nuosmukiu gali guostis „Lamborghini“. Ši markė Italijoje pernai pardavė 60 automobilių (-16,6 proc. lyginant su 2011 m. statistika). Dar vienu italų pasididžiavimu laikomos „Alfa Romeo“ markės pardavimai per metus susitraukė daugiau nei ketvirtadaliu, iki 42 tūkst. vnt.
„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo tvirtina, kad kompanijos pardavimai namų rinkoje yra tik maža problema, nes 2012-ieji esą buvo „puikūs metai“. „Italija dar kartą tapo išimtimi – čia patyrėme nuosmukį dėl ekonomikos krizės. Be to, susidūrėme su priešišku nusistatymu prieš prabangos prekes, kurios ilgą laiką yra svarbus pajamų šaltinis šaliai“, – kalbėjo jis.
Vertinant bendrai, Italijos automobilių rinka 2012 m. sumažėjo 19,9 proc., iki 1,4 mln. vnt. Tai yra blogiausias rezultatas nuo 1979 m.