39 proc. apklaustų vyrų sakė nežinantys, kokio dydžio liemenėlę segi jų žmona. O 23 proc. sakė nežinantys, kokio dydžio drabužius dėvi jų moteris. Tačiau baisiausia, kad 12 proc. vyrų teigė nežinantys savo mylimosios gimimo datos.

34 proc. vyrų sakė neįsivaizduojantys, kokie yra jų antrosios pusės mėgiamiausi kvepalai, o 24 proc. negalėjo įvardinti savo žmonos mėgiamiausios drabužių parduotuvės pavadinimo. 11 proc. vyrų nežino, kokia yra natūrali jų žmonų ar draugių plaukų spalva. O 10 proc. sakė nežinantys, kuo dirba jų žmona.

Grožio produktais prekiaujančios mažmeninės prekybos kompanijos „Superdrug“ užsakymu atliktos apklausos rezultatai atskleidė, kad 40 proc. porų yra nors kartą susipykusios todėl, kad vyras pamiršo, ar nepasivargino sužinoti apie, dalykus, kuriuos privalo žinoti. Dėl to 12 proc. moterų buvo priverstos grąžinti vyro dovanotą dovaną.

„Rezultatai tikrai yra nerimą keliantys, – sakė „Superdrug“ vadybininkė Džema Meison Gemma Mason). – Yra esminių dalykų, kuriuos vyrai tiesiog privalo žinoti, ypač savo partnerės akių natūralią plaukų spalvą“.