Valstybinės kelių transporto inspekcijos (VKTI) atstovų teigimu, dar prieš kurį laiką dėl degalų kainų bei sąnaudų Lietuvoje buvo gana populiaru keisti benzininius variklius į dyzelinius – tuomet dyzelinis kuras buvo pastebimai pigesnis už benziną, be to, jo įprastai ir sunaudojama mažiau.

„Šiuolaikiniai automobiliai yra labai sudėtingi, ir visą benzininiams varikliams pritaikytą variklio sistemą į dyzelinę pakeisti tinkamai nuo A iki Z yra itin sunku. O to nepadarius niekas negali būti garantuotas dėl automobilio saugumo. Tai – viena iš priežasčių, kodėl nuo lapkričio 1-osios uždrausta keisti transporto priemonės variklį, jei keičiamo variklio maitinimo sistema bus pritaikyta kitiems degalams – iš benzininio į dyzelinį arba atvirkščiai. Juk ir gamintojai nurodo, kuris automobilis turi būti varomas benzinu, o kuris – dyzelinu“, - paaiškino VKTI Technikos skyriaus vyr. specialistas Virginijus Čiškauskas.

Jis pabrėžė, kad keičiant variklį bus reikalaujama pateikti variklio įsigijimo (pirkimo) dokumentus su nurodytu variklio kodu ir numeriu, keičiamo variklio tvirtinimo vietų ir dalių nuotraukas, jei toks perdirbimas atliekamas ne gamintojo įgaliotojo atstovo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (87)