„Opel“ tikėjosi panaudoti tą pačią technologiją, kurios pagrindu kuriamas būsimas „Chevolet Spark EV“.

„Tai buvo sprendimas, paremtas verslo logika. Nebūtume galėję klientui pasiūlyti tokios kainos, kuri padėtų atsipirkti ir projektui“, – sakė „Opel Adam“ modelio vyriausiasis inžinierius Dieteris Metzas.

„Opel“ pardavimo ir marketingo vadovas Alfredas Rieckas teigia, kad elektromobilių pardavimai maži, nes pirkėjai nenori mokėti daugiau vien tik už elektrines technologijas.

„Jeigu pažiūrėtumėte į tai, kokios technologijos šiuo metu siūlomos rinkoje, pamatytumėte, kad jos labai brangios, – sakė jis. – Todėl ta kaina, kurią pasiūlai pirkėjui, jo netenkina“.

Jo teigimu, elektromobilių kainą būtų įmanoma sumažinti tik išaugus jų pardavimams.

Šiuo metu „Opel“ siūlo „Ampera“ modelį, kuris varomas elektra, bet taip pat turi mažą benzininį motorą. Ši technologija naudojama bendrai su „Chevrolet Volt“.

„Chevrolet“ planuoja JAV rinkoje jau 2013 m. pristatyti „Spark EV“.

O su „Fiat 500” ir „Mini“ modeliais konkuruosiantis „Opel Adam“ Europoje debiutuos sausio mėnesį. Automobilis bus siūlomas su 1.2 l arba 1.4 l benzininiais varikliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)