Tiesa, už dizainą atsakinga bendrovės vadovybė ir vyriausiasis dizaineris Wolfgangas Eggeris neigia atliekamų pakeitimų radikalumą tvirtindami, jog atėjo metas, kai prireikė „kažko naujo, tačiau nelaužant tradicijų“. Taigi, dizaino strategija bus ne keičiama, bet papildoma trimis naujomis kryptimis.

Pirmoji kryptis – technologijų integravimas į dizainą. Iki šiol automobilio dizainas buvo tarsi dėžutė, į kurią sudedamos ir paslepiamos technologijos. Nuo šiol pačios technologijos taps dizaino dalimi, t.y. kiekviena įdiegta nauja technologija atsispindės automobilio dizaine. Pavyzdžiui, jau šios kartos automobiliuose saikingai diegiami, o ateinančios kartos modeliuose įprastais taps lengvo lydinio kėbulo ir pagrindinių konstrukcijų elementai bus tik dalinai „slepiami“ po sparnais, skydais, dangalais ir pan. Taigi, tikėtina, kad ateities modeliai bus puošiami lengvo lydinio buferiais, slenksčiais, statramsčiais ir pan., o neapdoroto lydinio spalva bus harmoningai įkomponuojama į bendrą kėbulo spalvinį sprendimą.

Antroji kryptis – glaudesnė išorės ir salono dermė. Iki šiol automobilio išorė ir salonas dažnai buvo du skirtingi pasauliai, kurių suderinimas reikalaudavo didelių dizainerių pastangų ir net papildomos jungiamosios grandies, kaip kad „kėbulo stiliaus“ salono puošybos elementai. Nuo šiol „Audi“ savo automobilių salonuose stengsis diegti minimalistinį stilių, kur variklio gaubtas tarsi savaime įlenda į saloną ir tampa vos ne prietaisų skydelio dalimi. Taip pat bus siekiama mažinti valdymo priemonių skaičių, išgryninant vairuotojo darbo vietą ir leidžiant jam visus pojūčius sukoncentruoti tik į kelią, o visas emocijas patirti būtent iš važiavimo.

Trečioji kryptis – didesnis modelių šeimynų atskyrimas dizaino prasme. Pastarųjų kelių kartų modelių dizainas buvo kuriamas prabangiojo „Audi Q“ pagrindu ir pagal poreikius perteikiamas kitiems modeliams.

Būtent iš masyvių visureigių visos modelių šeimynos – A, R, ir ta pati Q „paveldėjo“ suapvalintą masyvią išvaizdą, jau legendinėmis tapusias vienalytes „Single frame“ stiliaus groteles ir pan. Nuo šiol kiekviena modelių šeimyna turės daugiau unikalių bruožų, o markės atpažįstamumas bus formuojamas iš bendrųjų dizaino elementų.

Norėdama įgyvendinti visus šiuos tikslus „Audi“ bendrovė Miunchene atidarė naują dizaino studiją.

Tai veikiau ne studija, o vadinamoji „idėjų kalvė“, kurioje sugeneruoti sprendimai galutiniam įdėjų įgyvendinimui į Ingolštate esančią centrinę dizaino studiją.

Miuncheno studija įsikūrė senose automobilių dirbtuvėse, taip išsaugodama automobilių kūrybos tęstinumą.

Pirmuosius naujosios Audi dizaino koncepcijos rezultatus plačioji visuomenė galėjo išvysti Paryžiaus autosalone, kur buvo parodytas koncepcinis padidinto pravažumo kupė nudengiamu stogu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)