„Dažniausia tokių įvykių priežastis yra visai nekalta – mažas akmenukas iš po rato gali įskelti arba nepataisomai sugadinti iš paskos važiuojančio automobilio priekinį stiklą“, - pasakojo „PZU Lietuva“ Žalų departamento direktorius Modestas Žilionis.

Pasak jo, automobilių priekinio stiklo dūžis sudaro apie 17 proc. visų kasko draudimo įvykių. Stiklo dūžio nuostoliams atlyginti tenka apie 7 proc. išmokų.

„8 iš 10 kasko draudimą perkančių vairuotojų įsigyja platesnę draudimo apsaugą, kai už priekinio stiklo dūžį nėra taikoma išskaita. Tokiais atvejais vairuotojas turi stiklo remonto ar keitimo darbus patikėti kvalifikuotiems servisams – mūsų partneriams. Taip vairuotojai sutaupo ir pinigų ir laiko. Užregistravę įvykį telefonu, jie iš karto gali vykti į mūsų partnerių atstovybę ir pradėti remonto darbus. Taip naują stiklą galima turėti praėjus vos kelioms dienoms po įvykio“, - teigė M. Žilionis.

„PZU Lietuva“ Žalų departamento vadovas sako pastebėjęs, kad automobilių savininkai vis dažniau linkę rinktis ne draudimo išmoką pinigais ir paskui ieškoti naujo stiklo, bet pasinaudoti kokybiškai dirbančių įmonių paslaugomis, kurios iškart įdeda ir sutvarko automobilio stiklą.

Draudikai pastebi, kad augančias draudimo išmokas lemia ir „jaunėjantis“ automobilių parkas – apdraudžiami naujesni ir brangesni automobiliai, kurių nuostoliams atlyginti atitinkamai skiriama daugiau lėšų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)