„Neperspėjimas apie manevrą nėra vienintelė vairuotojų daroma klaida. Įjungti posūkio signalą yra svarbu, tačiau taip pat svarbu tai daryti tinkamai”, – sako „Renault” vairavimo mokyklos direktorius Zbignievas Veselis.

Jei įjungsime posūkio žibintą per anksti, pavyzdžiui, prieš pat pravažiuodami paskutinį posūkį prieš planuojamąjį, galime suklaidinti kitus eismo dalyvius ir sukelti nelaimingą atsitikimą. Tokia pati situacija gali ištikti, jei tolesnį važiavimo kelią nurodysime per vėlai ir šitaip nesuteiksime kitiems vairuotojams pakankamai laiko į tai sureaguoti.

Kai kurie pirmenybę turintys vairuotojai įsitikinę, kad jiems nereikia perspėti apie manevrą atliekant posūkį sankryžoje ir išliekant pagrindiniame kelyje. Ši klaida gali būti pavojinga – visą laiką turėtumėte perspėti apie planuojamą krypties pasikeitimą arba persirikiavimą į kitą eismo juostą, o posūkio žibintus išjungti iš karto po atlikto manevro.

Vadinamoji „akloji zona” dar labiau padidina posūkių žibintų svarbą eismo saugumui. „Jei esate įpratę pranešti apie manevrą – sumažinate nelaimingo atsitikimo tikimybę, nes posūkio signalai perspėja kitus vairuotojus, net jei jų nepastebėjote savo veidrodėlyje”, – teigia „Renault” vairavimo mokyklos instruktoriai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (112)