4130 mm ilgio „Audi A3 Sportback“ yra 73 mm ilgesnis už tridurį modelį. Važiuoklės bazė – 2636 mm (35 mm daugiau nei triduris A3 ir 58 mm daugiau nei dabartinis „A3 Sportback“) .

Naujojo modelio kėbulas gali būti nudažytas viena iš 13 spalvų – 3 paprastos, 8 metaliko ir dvi perlamutro spalvos. Pageidaujantys veržlesnės išvaizdos, gali užsisakyti „S line“ sportinį paketą arba „S line“ puošybos paketą

Itin lengvas kėbulas

Neseniai „Audi“ įdiegė ypač lengvų kėbulų kūrimo ir gamybos koncepciją. „A3 Sportback“ – vienas iš pirmųjų šiais principais gaminamų automobilių. Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, „Audi A3 Sportback“ 90 kg lengvesnis. „A3 Sportback 1.4 TFSI“ versijos svoris (be vairuotojo) – 1205 kg.

Standartinės bagažinės tūris – 380 litrų. Nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės talpumas padidėja iki 1220 litrų.

Varikliai

Šiuo metu „Audi A3 Sportback“ gali būti komplektuojamas vienu iš keleto benzininių TFSI dyzelinių TDI variklių. Vėliau variklių asortimentą papildys du dyzeliniai ir dar vienas benzininis jėgos agregatas. Lyginant su praėjusios kartos modeliu, naujojo „Audi A3“ degalų sąnaudos vidutiniškai 10 procentų mažesnės.

1.6 TDI – vienas efektyviausių variklių. Tai sumažinta trintimi pasižymintis kompaktiškas dyzelinis agregatas, 100 km kelio naudojantis vidutiniškai 3,8 litro dyzelino (su mechanine pavarų dėže). Šios sąnaudos atitinka 99 g/km CO2 išmetimą. Su šiuo varikliu Audi A3 Sportback nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,9 sek. ir išvysto iki 194 km/val. greitį.

Asortimente yra ir du visiškai nauji 2.0 TDI varikliai – 150 AG ir 184 AG. Žemiau pateikiami parametrai buvo išmatuoti modelyje su mechanine pavarų dėže ir priekiniais varomaisiais ratais.
„A3 Sportback“ su 150 AG pajėgumo varikliu išvysto 320 Nm sukimo momentą ir suteikia automobiliui galimybę nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 8,4 sek bei pasiekti maksimalų 213 km/val. greitį. Vidutinės degalų sąnaudos – 4,2 l dyzelino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša – 108 g/ km.

„A3 Sportback“ su galingesniu 184 AG 2.0 TDI varikliu išvysto 380 Nm sukimo momentą ir leidžia automobiliui nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėti per 7,4 sek. bei pasiekti maksimalų 232 km/val. greitį. Vidutinės degalų sąnaudos – 4,3 l dyzelino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša – 111 g/ km.

Šiek tiek vėliau variklių gamą papildys 1.2 TFSI variklis su iš aliuminio nulietu cilindrų bloku, pasižymintis mažesniu svoriu ir sumažinta trintimi. Jis išvysto 105 AG ir 175 Nm maksimalų sukimo momentą. Su šiuo varikliu ir automatizuota „S tronic“ transmisija „Audi A3 Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,7 sek. ir išvysto maksimalų 193 km/val. greitį, o jo vidutinės degalų sąnaudos – 4,9 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša – 114 g/ km.

Naujasis 1.4 TFSI variklis, kuris taip pat montuojamas po „A3 Sportback“ variklio gaubtu, irgi turi aliumininį cilindrų bloką ir sveria tik 107 kg, t.y., 21 kg mažiau, nei toks pat ankstesnės kartos variklis. Jis išvysto iki 122 AG ir 200 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu naujasis „A3 Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,3 sek. ir išvysto maksimalų 203 km/val. greitį. Vidutinės degalų sąnaudos – 5,3 l benzino 100 km kelio, o CO2 tarša - 123 g/ km.

Su kitu, kiek vėliau pasirodysiančiu, taip pat 1.4 TFSI varikliu, „A3 Sportback“ išvystys 140 AG ir pasieks 250 Nm sukimo momentą. Vidutinės degalų sąnaudos - 4,7 l benzino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša – 110 g/ km. Standartinis sprintas iš vietos iki 100 km/val. truks 8,4 sek., o maksimalus greitis – iki 213 km/val. (išbandyta automobiliu su mechanine pavarų dėže). Išskirtinė šio modernaus variklio savybė - sistema „cilindrai pagal poreikį” (angl.: COD – Cylinder On Demand). Varikliui veikiant nedidele apkrova ir nedidelėmis apsukomis, ši sistema išjungia antrąjį ir trečiąjį cilindrus, taip užtikrindama tolygesnį nedidelės galios paskirstymą ir sumažindama degalų sąnaudas. Taigi, su šeimyninio kompakto degalų sąnaudomis užtikrinami pakankamai sportiški rezultatai.

Naujasis 180 AG ir iki 250 Nm sukimo momento 1.8 TFSI – galingiausias šio asortimento benzininis variklis. Su juo automobilis nuo 0 iki 100 km/val. spurtuoja per 7,3 sek. ir išvysto 232 km/val. maksimalų greitį, 100 km kelio sunaudoja 5,6 l benzino ir į aplinką išmeta po 130 g CO2 kiekvienam kilometrui kelio (išmatuota modelyje su automatizuota „S tronic“ transmisija).

Šiame variklyje pritaikyta daug techninių naujovių: kartu naudojamas FSI tiesioginis įpurškimas ir netiesioginis įpurškimas. Be to įdiegta firminė vožtuvų pakėlimo sistema „Audi Valvelift“, pagal poreikį reguliuojanti vožtuvų pakėlimo aukštį. Išmetimo kolektorius integruotas cilindrų bloko galvutėje. Toks sprendimas buvo pritaikytas ir jau pasiteisino mažesnės galios TFSI varikliuose.

2013 metais „Audi A3 Sportback“ variklių asortimente atsiras dinamiškas S3 modelio variklis, o taip pat unikalus 110 AG suspaustų dujų (TCNG) variklis, varomas specialios formulės suspaustomis dujomis „Audi e-gas“, kurias iš pradžių tieks pačios „Audi“ bendrovės turimi naftos perdirbimo pajėgumai. Jau dabar atlikti testai rodo, kad „Audi A3 Sportback“ su šiuo varikliu į aplinką išmeta tik 30 g CO2 vienam kilometrui kelio. 2014 metais penkių durų A3 bus galima rinktis ir su galingu hibridiniu varikliu.

Visi bazinės komplektacijos varikliai tiekiami su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. Pageidaujantys daugiau komforto, bet kurį variklį gali komplektuoti su 6 arba 7 laipsnių automatizuota „S tronic“ transmisija su DSG pavarų dėže.

Visi automobiliai, kuriuose montuojami iki 140 AG pajėgumo varikliai, turi tik priekinių varomųjų ratų pavarą. Su galingesniais – 1.8 TFSI ir 2.0 TDI varikliais – papildomai galima užsakyti ir nuolatinę visų ratų pavarą „Quattro“.

Naujasis „Audi A3 Sportback“ gamintojo atstovybes pasieks 2013 m. vasarį. Vokietijoje šis modelis kainuos nuo 22,5 tūkst. eurų (77,6 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)